Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

"Απαράδεκτη συμπεριφορά στο κατάστημα της ADIDAS στην Καλλιθέα"


"Ζήτησα από την πωλήτρια να μου φέρει ένα ζευγάρι παπούτσια να δοκιμάσω και εκείνη μου το έφερε και απλά μου το ακούμπησε διπλά μου, έπρεπε εγώ να το ανοίξω και να βγάλω τα χαρτιά από την συσκευασία και να το δοκιμάσω, και αν αυτό φαίνεται λίγο και θα σκεφτεί κάποιος “Ναι ρε φίλε κούνα κι εσύ τα χέρια σου δεν θα πάθεις τίποτα”, να σας αναφέρω την συνέχεια ενός περιστατικού που εξελίχτηκε μπροστά στα μάτια μου. Ένας κύριος ενώ είχε πληρώσει επανήλθε στο ταμείο κρατώντας το δείγμα του ραφιού και τους ανέφερε ότι η τιμή στο ράφι είναι 5 ευρώ πιο χαμηλή σε σχέση ...
με αυτή που του χρέωσαν!!! Και η απάντηση της πωλήτριας ήταν αποστομωτική Καλά και τώρα μας το λες δεν μπορούσες να το πεις πριν σου κόψουμε την απόδειξη… Όταν ο κύριος αντέδρασε λέγοντας του ότι είναι παράλογοι του απάντησε ο νεαρός πωλητής πως τώρα δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί κόπηκε η απόδειξη !!! Στη συνέχεια ο κύριος αποχώρησε χωρίς να πάρει πίσω τελικά την διαφορά των 5 ευρώ
Και όλα αυτά σε εποχές κρίσης… που η αγορά υποφέρει.
Φανταστείτε τι γίνεται όταν οι δουλείες πάνε καλά!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook