Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

"Εγώ φταίω" είπε με Λίπι...


Ο Λίπι ανέλαβε εξ'ολοκλήρου την ευθύνη της ήττας και του αποκλεισμού από τη συνέχεια του Μουντιάλ, ενώ από την άλλη πλευρά ο Βάις ακόμη είναι στον κόσμο του και δεν μπόρεσε να κρύψει την χαρά του που ταπείνωσε τους -πρώην- Παγκόσμιους Πρωταθλητές...



Μαρτσέλο Λίπι(Προπονητής Ιταλίας): «Αναλαμβάνω όλη την ευθύνη. Η ομάδα μου παρουσιάστηκε τρομοκρατημένη στο μυαλό και την καρδιά. Δεν καταφέραμε να ξεφύγουμε κι αυτό γιατί ο προπονητής δεν προετοίμασε τους παίκτες κατάλληλα, τόσο ψυχολογικά, όσο και στους τομείς της φυσικής κατάστασης και της τακτικής. Είμαι απογοητευμένος για τον ιταλικό αθλητισμό, τους παίκτες, την ομοσπονδία, όλον τον κόσμο. Δεν κατάφερα να προετοιμάσω την ομάδα επαρκώς. Είμαι στενοχωρημένος... μέχρι θανάτου, που οι εμπειρίες μου τελειώνουν μ΄αυτόν τον τρόπο. Δεν λέω ότι θα κατακτούσαμε το τρόπαιο, αλλά κάτι διαφορετικό θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει. Εύχομαι το καλύτερο στον διάδοχό μου και ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια στην εθνική ομάδα».


Βλάντιμιρ Βάις(Προπονητής Σλοβακίας): «Ολοι οι Σλοβάκοι είναι ενθουσιασμένοι, είναι μια φανταστική ημέρα για μας. Πριν το ματς είχαμε μεγάλη πίεση, αλλά ήμασταν καλά προετοιμασμένοι. Είναι η πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου, ετά τη γέννηση του γιου μου. Ευχαριστώ όλους τους Σλοβάκους που ταξίδευσαν στη Νότια Αφρική για να μας παρακολουθήσουν. Είμαι υπερήφανος για την ομάδα μου, για όλους τους παίκτες που έπαιξαν ποδόσφαιρο υψηλού επιπέδου για 80 λεπτά, εναντίον της Παγκόσμιας Πρωταθλήτριας. Στα τελευταία 15 λεπτά δεχθήκαμε μεγάλη πίεση, αλλά καταφέραμε να κρατήσουμε τη νίκη».

todekari


Share on Facebook