Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

"Θα με έλεγαν γκέι..."


Tους λόγους για τους οποίους δεν δάκρυσε κατά την ανάκορουση του εθνικού ύμνου της Χιλής... αποκάλυψε ο μέσος της Μπόκα Τζούνιορς, Γκάρι Μεδέλ. "Στο άκουσμα του εθνικού ύμνου, μου ήρθε να κλάψω αλλά δεν το έκανα γιατί... δεν ήθελα να με πουν γκέι πίτμπουλ"...





...Το... straight πίτμπουλ, ωστόσο εξήγησε στη συνέχεια πως η συμμετοχή του στο κορυφαίο διεθνικό τουρνουά, αποτελεί την ύψιστη τιμή για τον ίδιο, που όπως ανέφερε δεν πέρασε και τα ευκολότερα παιδικά χρόνια.

"Θυμήθηκα την οικογένειά μου, αυτούς που με βοήθησαν, και τις θυσίες που έκανα αφού έχω περπατήσει μέχρι και τρεις ώρες για να πάω να προπονηθώ. Η συμμετοχή μου στο Μουντιάλ είναι ότι πιο ωραίο θα μπορούσε να συμβεί στη ζωή μου".

http://todekari.blogspot.com/


Share on Facebook