Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

"Σεβασμό στον ιστορικό ΟΦΗ μας!"


"ποιος ειναι ελληνας??εμεις???ΟΧΙ φιλε μου,εμεις ειμαστε ΚΡΗΤΙΚΟΙ!!!
Εμεις που μας εχουν του κλωτσου κ του μπατσου εδω κ πολλαααααα χρονια..
Εμεις που δινουμε στη μπανανια τους περιπου το 15-20% του ΑΕΠ για να μας γυρνανε πισω ψιχουλα για να τρωνε αυτοι με χρυσα κουταλια..
Εμεις που ανεβηκαμε στη μπασταρδουπολη τους να διαμαρτυρηθουμε για τα δικαια των αγροτων κ μας(των αγροτων)ελεγαν φυγετε ειστε ανεπιθυμητοι(κ τα γνωστα ντου των ΜΑΤ)..
Εμεις που οταν εγινε η φαση των ζωνιανων βγηκαν ολοι κ μας ελεγαν ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ υπανθρωπους τριτοκοσμικους κ τα λοιπα ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ οτι τετοια μερη εχει η υπολοιπη ελλαδα ακομα 2-3 χειροτερα απο αυτα εδω..(καθαρση ΠΑΝΤΟΥ οχι μονο κατα της κρητης ρεεεεεε)

Κακα τα ψεματα...Εχουν μενος κατα της κρητης,Ε απο σημερα κ εγω δεν ειμαι ελληνας ΕΙΜΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟΣ.........(Το σαββατο ΔΕΝ ΘΑ ΔΩ μουντιαλ,ειμαι ομως νοτιοκορεατης)
Αφου λοιπον δεν με θελουν μια εγω δεν τους θελω δεκα..."


Share on Facebook