Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Έτσι αδειάζει η χώρα"


"Η εξουσια προσπαθει επανειλλημενως να διωξει τους νεους απο την Ελλαδα διοτι το μελλον καθε τοπου ειναι οι νεοι. Αλλα η Ελλαδα, λογω των μεταναστων που ερχονται παρανομα και εργαζονται επισης παρανομα, δεν θα...



τις λειψουν ποτε τα εργατικα χερια. Ετσι αδειαζει η χωρα απο οσους πονανε αυτον τον τοπο και γεμιζει με ανθρωπους που τους ενδιαφερει μονο ενας μισθος. Δεν θα υπαρχουν πορειες αφου δεν θα νοιαζεται κανενας για σκανδαλα και και καταπατηση δικαιωματων. Δεν θα υπαρχει φωνη του λαου , διοτι ο λαος θα μετριεται στα δαχτυλα. Μετα απο αυτην την γενια, την γενια μου, ο Ελληνισμος θα χαθει......"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Φίλε μου, είμαι και εγώ νέος φοιτητής και είναι όντος ξεκάθαρο για κάθε λογικό άνθρωπο στην ηλικία μας να θέλει να φύγει από την Ελλάδα. Η κατάσταση μονίμως χειροτερεύει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να ασχολείται με αυτά.

Παρ' όλα αυτά άποψη μου είναι πως υπαύθυνοι για αυτή την κατάσταση δεν είναι οι μετανάστες. Και είμαι σίγουρος πως αν ήταν στο χέρι τους θα δούλευαν και αυτοί νόμιμα. Όπως δούλευε και ο παππούς μου στην Γερμανία. Μια χώρα που δέχτηκε πολλούς μετανάστες εργάτες και τους παρείχε ασφάλιση και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.

Τα προβλήματα στην Ελλάδα προκλήθηκαν από τους ίδιους Έλληνες. Δική μου άποψη πάντα. Όλοι τους κλέβουν όποτε και όσο μπορούν. Αντιλαμβάνονται το κράτος σαν μια εξωγήινη οντότητα που θέλει να τους φορολογήσει και πρέπει να την πολεμήσουν. Ενδιαφέρονται να βολευτούν οι ίδιοι και παρανομούν δεόντως για να το πετύχουν και πάσχουν από ολική έλλειψη κριτικής σκέψης για το τι συμβαίνει γύρω τους. Δεν λειτουργούν σαν ένας λαός.

Σε αντίθεση φυσικά με άλλα κράτη που οι άνθρωποι ενεργούν συνειδητά και συλλογικά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι κομουνιστές (χαχαχα). Ένας γνωστός μου προσπάθησε να ζητήσει ένσημα από μια δουλειά πριν κάμποσο καιρό και ο εργοδότης του λέει έκπληκτος: "Κομουνιστής είσαι;" χαααχχααχ Ανεξάρτητα αν στους νόμους του κράτους λέει ότι όλοι οφείλουν να ασφαλίζονται.

Για να καταλήξω κάπου, πιστεύω ότι ευθύνη για ότι συμβαίνει έχουμε όλοι μας από λίγο έως πολύ. Το να φύγεις είναι το λογικό αλλά και το δειλό. Το σωστό είναι να προσπαθήσεις και εσύ να αλλάξουν τα πράγματα. Δεν χρειάζεται να αλλάξεις τους άλλους. Παρά μόνο τον εαυτό σου. Γίνε αυτό που θέλεις να είναι και οι άλλοι. Σαν νέα γενιά όπως είπες αυτή είναι η δουλειά μας."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"αν και είμαι εκπαιδευτικός εδώ και μία δεκαετία νομίζω πως η απάντησή σου μας καλύπτει απόλυτα. Διαβάζοντας κι εγώ μηνύματα αναγνωστών μπήκα στον πειρασμό να απαντήσω αλλά δεν το έκανα.
Όμως, για να διατηρήσουμε "καθαρές" τις θέσεις μας πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν κάνουμε όλοι τη δουλειά μας όσο καλά θα έπρεπε. Τι είμαστε άλλωστε παρά ένα κομάτι της κοινωνίας μας με τις ίδιες παιδικές ασθένειες!
Πολλές φορές συντεχνιακές συμπεριφορές μας φέρνουν υπόλογους στην κοινωνία. Απέναντι σε αυτά πρέπει να παλέψουμε και να είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε όλους τους εμπλεκόμενους μαζί μας.

Φιλικα...

ΥΓ. Να δεις που αυτή την εποχή που δυστυχώς πολλά παιδιά αναγκάζονται να ψάξουν άλλη διέξοδο από την δημόσια εκπαίδευση, οι επικριτικές φωνές που απαξιώνουν το δημόσιο σχολείο θα αυξάνουν. Τυχαίο;"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook