Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Καίτη Γκρέι: "Φοβάμαι για την Αγγελική"

Γιατί δεν την αφήνει στην ησυχία της;



Η μεγάλη τραγουδίστρια προσπαθεί να δημιουργήσει γέφυρες με την εγγονή της, μετά την απομάκρυνση της Αγγελικής.
«Εγώ το παιδί αυτό το λάτρεψα, από τότε που γεννήθηκε 1 κιλό και 300 γραμμάρια και το μεγάλωσα από μωρό 6,5 μηνών μέχρι τότε που μεγάλωσε και γνώρισε τον Μπάμπη Λαζαρίδη. Τότε ο γιος μου και πατέρας της, ο Βασίλης Ηλιάδης...


απομακρύνθηκε από τις δυο μας, γιατί δεν ήθελε αυτή τη σχέση της κόρης του. Εγώ όμως συνέχισα να είμαι κοντά στην Αγγελική και στον Μπάμπη, για να διαπιστώσω αν αυτά που ακούγονταν ήταν αληθινά. Ειλικρινά, δεν διαπίστωσα καμιά κακή συμπεριφορά. Ήμουν δίπλα τους συνεχώς όλα αυτά τα χρόνια. Τους φρόντιζα, τους μαγείρευα... Δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε με την Αγγελική. Ξαφνικά, μετά τη δολοφονία του Μπάμπη, απομακρύνθηκε κι από μένα, άνευ λόγου, ίσως γιατί ήθελε να κάνει τη ζωή της. Την τελευταία φορά που την είδα της είχα μαγειρέψει, πήγα σπίτι της, μείναμε μαζί μέχρι αργά το βράδυ, ήταν γεμάτη τρυφερότητα: "Γιαγιάκα μου και γιαγιάκα μου". Ύστερα ξαφνικά σταμάτησε κάθε επικοινωνία μαζί μου. Δεν σηκώνει ούτε το τηλέφωνο».

Στον πατέρα της τι λέει;

«Δεν μιλάει με τον πατέρα της. Δεν πήγε ούτε στο νοσοκομείο, που ήταν άρρωστος από την καρδιά του, να τον δει. Ενώ εγώ πήγα στο γιο μου. Μάνα είμαι».

Πες μου, αλήθεια, ο Μπάμπης Λαζαρίδης, πέρα από τις αρετές του, είχε κάποια σκοτεινά σημεία;

«Εγώ βλέπω τον Χριστό και την Παναγία μπροστά μου. Και σ’ το λέω: Ο Μπάμπης ήταν ένα πολύ καλό παιδί. Βλέπεις αυτή την τηλεόραση; Ήταν δική του. Βλέπεις την κουζίνα; Δική του. Την τηλεόραση έξω στο σαλόνι; Δική του».

Σήμερα, που είναι μια μέρα μεγάλης χαράς για τα γενέθλιά σου και η Αγγελική δεν είναι εδώ, αλλά βρίσκεται στο σαλόνι σου η φωτογραφία της, θέλω να της στείλεις ένα μήνυμα.

«Τι μήνυμα;».

Μήνυμα αγάπης, ειρήνης και τρυφερότητας.

«Αγγελική, πάντα θα σ’ αγαπάω. Και δεν ζητάω τίποτα από σένα. Απλώς μόνο να μου τηλεφωνείς και να μου λες πως είσαι καλά».
http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=14103&subid=2&pubid=12962797
Share on Facebook