Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Ο.Τ.Ε. ...Αναβαθμίσεις η Υποβαθμίσεις;"


"Σημερα ο ΟΤΕ ειχε αναβαθμισει στα Dslam στην Βεροια και λογικα και τις γυρω περιοχες Θεσσαλονικη κτλ κτλ ( δεν το λεω με σιγουρια για εκτος Βεροιας )

Η Διακοπη εγινε στης 24:00 ( αυτή την ωρα την ειδα εγω δηλαδη ) … σε τηλεφωνικη επικοινωνια ( και συγκεκριμενα μεχρι τις 24:45 πηρα 3 φορες ) με το help Desk του ΟΤΕ ( 8011135555 ) για να...

μαθω τι τρεχει μου ελεγαν την κλασικες λυσεις … επανεκινηση το ρουτερ και αηδιες .

Παρατηρω ότι το ρουτερ μου παει να παρει IP και την χανει ξανα την δεχεται ξανα και την χανει παλι .

Ωρα 01:10 ξανα σε τηλεφωνικη επικοινωνια με το Help Desk με ενημερωνουν ότι γινονται αναβαθμισεις .

Ελεος !!!!! Απλα Ε-Λ-Ε-Ο-Σ !!! Είναι δυνατον το Help Desk να μαθαινει μετα από 1 ωρα ότι γινονται αναβαθμισεις ; Ειμαστε σοβαροι στην Ελλαδα του 2010 ;

Οι ανακοινωσεις για τις αναβαθμισεις στο site του ΟΤΕ δημοσιευονται μερες πριν . Γιατι να μην ενημερωνεται και το Help Desk και να ειμαστε εμεις και να ψαχνουμε τι φταιει και αν φταει το ρουτερ που δωσαμε και καποια λεφτα .

Και τι ειδους αναβαθμιση είναι αυτή μην τρελαθουμε όταν από τα 21Mb πριν την αναβαθμιση να εισαι στα 16Mb μετα το περας της αναβαθμισης ;

Και μην μου πει κανεις είναι παλιο το δικτυο η ισως κανανε λαθος και άλλες τετοιες δικαιολογιες !

Πληρωνω κάθε διμηνο και ειμαι ΠΑΝΤΑ στην ωρα μου και ποτε δεν καθυστερησα λογαριασμο και επισης αν κανανε λαθος να σηκωθουν να φυγουν να πανε να ανοιξουν περιπτερο η γυραδικο.

Μια υπηρεσια ειχαμε σωστη αλλα καποιοι με τις γραβατες την κανανε σαν τα μουτρα τους.

Να πω επισης ότι ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ τα παιδια στο Dslam θεσσαλονικης και Βεροιας δουλευουν και δεν εχω κανενα παραπονο στο θεμα αποκαταστασης βλαβης

Αν υπαρχει καποιος που δουλευει στο αντικειμενο αυτό ας απαντησει"

Αναγνωστης

Share on Facebook