"Εδώ και ένα μήνα έχω ζητήσει νέο συμβόλαιο αυτοκινήτου στην εταιρία CHARTIS μέσω πρακτορείου ασφαλίσεων.
Όπως προβλέπει η διαδικασία μου εκδόθηκε άμεσα προσωρινό σήμα διάρκειας ενός μηνός.
Ωστόσο ο μήνας έχει παρέλθει και το συμβόλαιο ακόμα δεν έχει εκδοθεί παρόλες τις πιέσεις από τον πράκτορά.
Ο πράκτορας με ενημέρωσε ότι εξακολουθώ ...
να μην έχω πρόβλημα όσον αφορά την ασφαλιστική μου κάλυψη,
αλλά υπάρχει προσωρινό πρόβλημα σε περίπτωση ελέγχου από την αστυνομία.
Να εκδοθεί νέο προσωρινό μήνα δεν προβλέπεται από τη διαδικασία.
Και ρωτάω πως είναι δυνατόν εν έτη 2010 να απαιτούνται περισσότερες από 30 ημέρες για την έκδοση ενός συμβολαίου.
Αν πάρω κλήση, ποιος θα τρέξει και ποιος θα πληρώσει την ανικανότητα της Chartis να εκδόσει έγκαιρα ένα συμβόλαιο;
Και φανταστείτε είμαι νέος πελάτης. Σιγά μην παραμείνω σε αυτήν την εταιρία πέρα του εξαμήνου.
Φανταστείτε να χρειαστώ κάτι από την εταιρία κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Αλίμονό μου!!!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------
Αγαπητό Τρωκτικό,
Σε συνέχεια της σημερινής ανάρτησης παραπόνου αναγνώστη σας για καθυστέρηση έκδοσης του συμβολαίου του από την εταιρεία μας, ζητάμε συγνώμη για το γεγονός και θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε ότι η Chartis επιδιώκει να λειτουργεί πάντοτε με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Οποιαδήποτε ζητήματα τεχνικής φύσεως παρουσιάστηκαν πρόσφατα, έχουν πλέον επιλυθεί.
Ο αναγνώστης σας έχει δίκιο όταν αναφέρει ότι η ασφαλιστική κάλυψη του ασφαλιζόμενου ισχύει δια νόμου από την 1η ημέρα έκδοσης του προσωρινού σήματος, ακόμα και μετά το πέρας της ισχύος αυτού, έως ότου εκδοθεί το κανονικό συμβόλαιο.
Σε περίπτωση που από ευθύνη της εταιρείας προκύψει σε πελάτη της οποιοδήποτε οικονομικό κόστος, η Chartis, σύμφωνα με τη διεθνή πρακτική, αναλαμβάνει να το καλύψει.
Ευχαριστούμε τον αναγνώστη σας και πελάτη μας για την εποικοδομητική κριτική του και θα προσπαθήσουμε ακόμη πιο φιλότιμα να αλλάξουμε την άποψή του για την εταιρεία μας.
Με εκτίμηση,
Βαγγέλης Δρόσος
Εμπορικός Διευθυντής
Chartis
Share on Facebook