Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Σχετικά με την Easyjet


"Παρόμοια καταγγελία έχω να κάνω κι εγώ. Παρότι ταξιδεύω χρόνια με την Easy, αντιμετώπισα για πρώτη φορά αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά στην πτήση μου στις 18 Μαϊου από την Ρώμη προς την Αθήνα. Σε μία από τις χειραποσκευές ενός συνταξιδώτη μου, επέβαλλαν το πρόστιμο του να χρεωθεί την αποσκευή του...

διότι η αποσκευή έμπαινε με δύο κινήσεις μέσα στην θήκη. Το χειρότερο είναι ότι η συμπεριφορά τους ήταν τόσο απαράδεκτη που δεν μου αφήνει το περιθώριο να ξαναταξιδέψω μαζί τους. Δεν ανέχομαι κανέναν υπαλληλήσκο καμίας εταιρείας να μου φέρεται σαν αγενής μπάτσος και η όλη κατάσταση γενικά θύμιζε ότι κάναν το παν για να εισπράξουν ότι παραπάνω γίνεται. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν είχε συμβεί από την πτήση μας προς την Ρώμη.

Το ακόμη χειρότερο είναι ότι εδώ και 20+ ημέρες, δεν έχω λάβει ακόμη καμία απάντηση από την εταιρεία στο email που της έστειλα."

Αναγνώστης
-----------------------------------------------------------------------------
"Καλα ποσο ζωα ειναι αυτοι που λενε για την easyjet, δεν μπορουν να διαβασουν την πινακιδα στην φωτογραφια?"
Αναγνώστης

Share on Facebook