Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

"Ημαρτον πια με τη Forthnet!!!"


"Εδώ και δύο μήνες, κατά καιρούς η σύνδεση "σέρνεται" κυριολεκτικά. Εχω πάρει δεκάδες τηλέφωνα στην εταιρία και αρχικά με ταλαιπωρούν επιμένοντας σε χαζές ερωτήσεις του τύπου "πόσο μακρύ τηλεφωνικό καλώδιο έχετε", "σε ποια πρίζα είναι συνδεδεμένος ο υπολογιστής", "τι μάρκα είναι το router" και άλλα άσχετα. Κύριοι...
ης Forthnet, το καλώδιό μου είναι το ίδιο μακρύ σήμερα και χθες και προχθές και πριν 2 χρόνια. Επίσης δεν το έχω μετακινήσει ή πειράξει καθόλου και το router μου είναι το ίδιο και απείραχτο εδώ και 1 χρόνο. Δεν γίνεται λοιπόν να φταίνε όλα αυτά ! όταν έχω κανονική σύνδεση για 6 μέρες και "έρπουσα" την έβδομη.
Κάποιοι άλλοι τεχνικοί της εταιρίας που βγαίνουν στο τηλέφωνο, είναι πιο ειλικρινείς και παραδέχονται ότι γίνονται εργασίες, που δημιουργούν προβλήματα σε μερικές περιοχές.
Ελεος, λέω εγώ!!! Επί 3 μήνες τώρα, όλο εργασίες γίνονται. Τι στο καλό; Το γεφύρι της Άρτας είναι;
Ή μήπως έχουν βρει τη δικαιολογία για να καλύπτουν την αδυναμία τους να εξυπηρετούν τους πελάτες;"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook