Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

"Mήνυμα προς όλους απο έναν καρκινοπαθή"


"Ονομάζομαι Χρίστος Γ. και είμαι 62 ετών.
Πριν λίγες μέρες έμαθα, επησήμως πια, ότι πάσχω από καρκίνο.
Οπως χιλιάδες συνομίληκοί μου και πολλοί -δυστυχώς- νεότεροι.
Θα αρχισω χημιοθεραπείες σε λίγο καιρό - άλλα είχα πει στη γυναίκα μου ότι θα κάνουμε το καλοκαίρι και άλλα την περιμένουν...
Το μόνο που με κρατάει όρθιο είναι η πίστη μου στο Θεό και ο εγγονας, ο Χρηστάρας μου.
Καθώς και η γυναίκα μου.
Δε θέλω να την αφήσω μόνη.
Γιατί σας τα γράφω όλα αυτά θα μου πείτε...
Μα για να προσέχετε την υγεία σας
Και να κάνετε εγκαίρως τις εξετάσεις σας.
Εγώ είχα όλα τα συμπτώματα αλλά μουλάρωσα και δεν ήθελα να δω γιατρό.
Θα μπορούσα να το προλάβω πολύ νωρίτερα.
Ευχαριστώ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

----------------------------------------------------------------------------------

"Κυριε Χρηστο, εχετε δικιο σε οσα γραφετε, ναι η προληψη ειναι η καλυτερη θεραπεια.
παρολα αυτα, να ξερετε οτι τιποτα δεν μπορουμε να προδικασουμε, γιατι η επιστημη εχει κανει πολλα επιτευγματα. εσεις να εχετε πιστη στον εαυτο σας, και αυτη την πιστη να την αντλλειτε απο τον Θεο αλλα και απο τους αγαπημενους σας ανθρωπους που εχετε γυρω σας.
Σας ευχομαι τα καλυτερα και ολα να ειναι περαστικα!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Να εχεις δυνατη πίστη στο Θεό και ολα θα πανε καλα!!"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Σχετικά με την ανάρτηση του κ Χρίστου που πασχει απο καρκινο:
Κ. Χρίστο, σας εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου, να ξεπεράσετε ανώδυνα το πρόβλημα υγείας ασς.Η επιστήμη σήμερα έχει προχωρήσει πάρα πολύ και είμαι σίγουρος πως αν έχετε εσωτετική δύναμη ψυχής και αγάπη απο την οικογένεια σας, η ίαση θα είναι πολύ κοντά! Σας εύχομαι να περάστε πάρα μα πάρα πολλά καλοκαίρια στην αγκαλιά της οικογενειά σας!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------
"Αγαπητέ κύριε Χρήστο, πριν από μερικά χρόνια έχασα και τους δύο γονείς μου από καρκίνο μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.Δεν ήμουν ίσως ο καλύτερος γιός που θα μπορούσαν να έχουν αλλά τους αγαπούσα και το ήξεραν. Φυσικά και τώρα τους αγαπώ και μου λείπουν πολύ.Τότε προσευχόμουν Στον Θεό ζητώντας του να πάρει εμένα αντί γι' αυτούς,σώζωντας τους πράγμα που όμως δεν έγινε...Πέρασαν τα χρόνια, έκανα δική μου οικογένεια αλλά κάθε βράδυ, κάνω την προσευχή μου αρχίζωντας με ένα γιατί Στον Θεό... γιατί δεν πήρε εμένα...και καταλήγω ζητώντας Του να με διαλέξει αντί γιά κάποιον άλλον συνάνθρωπο μου.Δεν είμαι ούτε Αγιος αλλά ούτε και χαζός.Μη με ρωτάτε γιατί σκέφτομαι έτσι...απλώς έτσι νοιώθω.Σας εύχομαι να γίνετε καλά,και θα προσευχηθώ σήμερσ γι' αυτό, ακόμη κι αν πάρω εγώ την θέση σας στον πόνο, να χαρείτε κι εσείς το εγγονάκι σας, γιατί σας έχει ανάγκη πραγματικά.Το ξέρω γιατί το δικό μου παιδάκι στερήθηκε τον παππού του και την γιαγιά του...τι να κάνουμε όμως, ας μην χάνουμε την πίστη μας.
Γιατί ΠΊΣΤΗ = ΑΓΑΠΗ και ΘΕΟΣ = ΚΑΛΟΣΥΝΗ.
Να είστε καλά..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook