Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

"Η απατεωνιά της απατεωνιάς…. και πάει λέγοντας στα Newday! "


"Κυρίες μου, αυτές τις μέρες ίσως δεχτήκατε ή θα δεχτείτε τηλεφωνική επικοινωνία από τα καταστήματα Newday. Εμένα με κάλεσαν από την περιοχή της Καλλιθέας και με ενημέρωσαν για ένα νέο μηχάνημα που έχει έρθει μόνο για 2 μέρες στο συγκεκριμένο κατάστημα που κάνει ΔΩΡΕΑΝ τη μέτρηση καύσεων του οργανισμού και μετράει το λίπος καθώς και τις τροφές που δεν μπορεί εύκολα ο οργανισμός να κάψει. Όλα ...
αυτά ΔΩΡΕΑΝ. «Τα αποτελέσματα της εξέτασης, θα τα μελετήσετε με τον γιατρό και θα τα πάρετε φυσικά μαζί σας όταν θα φύγετε» μου είπε. Και της λέω αν δεν γίνουν όλα αυτά που μου λέτε; « Ε μα τότε φυσικά θα έχω εκτεθεί εγώ προσωπικά και θα με βρείτε για να το συζητήσουμε».

Κλείνω λοιπόν ραντεβού και βρίσκομαι στο κατάστημα στις 11 η ώρα. Ζητώ την κυρία Κ@@@, αυτή που είχα μιλήσει, και εμφανίζεται μία στρουμπουλή κυρία, όχι η κυρία Κ@@@, πωλήτρια του καταστήματος που ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς κάνει στα Newday αφού αυτό δεν είναι δίαιτα και παθητική γυμναστική που της χρειάζεται. Ο πληθυντικός γίνεται αμέσως ενικός και η κουβέντα πιο χαλαρή, ενώ ταυτόχρονα λέμε για τα υπερσύγχρονα μηχανήματα του lazer και τις μεθόδους παθητικής γυμναστικής που προσφέρουν παρόλο που της εξήγησα από την αρχή ότι δεν θα τα προτιμήσω. Ωστόσο έρχεται μία «γιατρός», το πολύ πολύ σπουδαγμένη σε ΙΕΚ, όχι πως το υποτιμώ, αλλά γιατρός δεν γίνεσαι μέσα από το ΙΕΚ, και αφού μιλήσουμε για ένα σύντομο ιστορικό, ξαπλώνω στο κρεβάτι της εξέτασης και βάζω τη μάσκα για 5 λεπτά. Σε λιγότερο χρόνο έρχεται η στρουμπουλή κυρία-πωλήτρια με τα αποτελέσματα ανά χείρας, και όχι η γιατρός που πήρε το ιστορικό, για να τα συζητήσουμε. Εν συντομία λέμε για τα αποτελέσματα, τα οποία είναι πολύ πιθανό να ήταν ήδη φτιαγμένα από πριν… Και φυσικά έρχεται η μεγάλη στιγμή τη αποχώρησής μου από το κατάστημα όπου τελικά δεν παίρνω ούτε τα αποτελέσματα, ούτε μπορώ να μιλήσω με την κυρία Κ@@@ η οποία όπως με ενημέρωσαν δουλεύει στα κεντρικά και δεν βρίσκεται στο κατάστημα και ενώ κάνω φασαρία για να πάρω τα αποτελέσματα, μιας και αυτός ήταν ο λόγος της επίσκεψής μου στα Newday, φεύγω λέγοντας πως θα κάνω ότι είναι δυνατό για να τους δυσφημίσω αφού είναι απατεώνες και κακόβουλα πωλητές…"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ








Share on Facebook