Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

"Aπάντηση απo την Ειρήνη Νικολοπούλου"


"Αναφορικά με την υπόθεση στην οποία φέρομαι ως κατηγορούμενη από τα ΜΜΕ για δήθεν ατασθαλίες στην ΕΡΤ μαζί με 6 στελέχη πρώην και νυν εργαζόμενους, θα ήθελα καταρχάς να εκφράσω την οργή μου γιατί διαρρέουν ανακριβείς πληροφορίες για παραπομπή μου στη δικαιοσύνη για κακούργημα...



Οι «συνάδελφοι» μου επιδίδονται ως καννιβαλιστές σε κατασυκοφάντηση και διασυρμό μου, σπιλώνουν το όνομα μου και της οικογενείας μου, εκθέτουν την κόρη μου και επιχειρούν άνανδρα να ακυρώσουν 27 χρόνια άμεμπτης επιτυχημένης δημοσιογραφικής πορείας. Όπως με ενημέρωσε ο δικηγόρος μου σήμερα το μεσημέρι, θα κληθώ εντέλει στην ανάκριση για συνέργεια σε παράβαση καθήκοντος, δηλαδή για πλημμέλημα που και αυτό είναι νομικά και ουσιαστικά αβάσιμο.

Διερωτώμαι πως εδώ και 3 μέρες οι επιλεγόμενοι συνάδελφοι μου με εμφανίζουν ως την αίρουσα τις αμαρτίες της ΕΡΤ, αναζητώντας μέσα από τη δική μου «θυσία» την κάθαρση για ανομήματα που καταλογίζονται ακρίτως. Λησμονούν οι συκοφάντες μου ότι τα κατακάθια του δημοσιογραφικού επαγγέλματος δεν θα με τρομοκρατήσουν γιατί έτσι απλά χρειάζονται και το δικό μου αίμα για να θρέψουν τις δήθεν αποκαλυπτικές εκπομπές τους. Είμαι γέννημα θρέμμα της υγιούς δημοσιογραφίας, έχω τιμήσει και τιμηθεί από τον χώρο μου και δεν περιμένω από κανένα «νονό της δημοσιογραφίας» να μου δώσει μαθήματα. Χάρη στο Διαδίκτυο, μπορείτε να πάρετε μια γεύση της δουλειάς μου στο Ειρήνη Νικολοπούλου YouTube από το 1983 έως το 2010. Θα ήθελα να ‘ξερα, αν θα κοκκίνιζαν τα μάγουλα από ντροπή όσων με εξευτελίζουν αυτές τις μέρες. Οι κύριοι και η κυρία που συνετέλεσαν στην παρακμή της δημοσιογραφίας, ας κρατήσουν για λίγο την όρεξη τους έως ότου η δικαιοσύνη αποφανθεί επί της σκευωρίας.
Οι εκδιδόμενοι τις νύχτες στις τηλεοπτικές συχνότητες, κατακρεουργούν το έργο, το ήθος και την αξιοπρέπεια, αδικούν και προσβάλλουν όχι μόνο εμένα αλλά και ολόκληρο το δημοσιογραφικό επάγγελμα, τους εκατοντάδες άλλους καλούς συναδέλφους μου.
Η αλήθεια και όχι η παραποίηση της με το κοκτέιλ μυθευμάτων που σερβίρουν στις μπαρόβιες εκπομπές τους, θα λάμψει σύντομα. Είμαι γεμάτη δύναμη και υπερηφάνεια από την συμπαράσταση των πραγματικών φίλων και της οικογένειας μου που τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου."

Ειρήνη Νικολοπούλου

Share on Facebook