Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

"Ο ιδανικός «πρεσβευτής» μας στο Διαδίκτυο"


"Αν κανείς γράψει στο Google και στα αγγλικά «Ελλάδα, ταξίδι» θα πέσει αμέσως πάνω στην ιστοσελίδα Greecetravel.com. Το εν λόγω σάιτ δεν ανήκει στον ΕΟΤ ή σε κάποιον φορέα του τουρισμού αλλά σε έναν ιδιώτη, τον αμερικανό διαφημιστή κ. Ματ Μπάρετ. Ο κ. Μπάρετ, ο οποίος έχει ελληνική καταγωγή, δημοσιεύει εδώ και 15 χρόνια στο Ιnternet τις εμπειρίες του από την Ελλάδα, απαντά σε περίπου 50 e-mail την ημέρα από επίδοξους ταξιδευτές και αποτελεί μια...

άτυπη «πρεσβεία» της χώρας μας στο Διαδίκτυο.

Γεννήθηκε το 1954 στη Νέα Υόρκη και το αρχικό επώνυμό του ήταν Οικονομόπουλος αλλά το άλλαξε υιοθετώντας αυτό του αείμνηστου κιθαρίστα των Πινκ Φλόιντ Σιντ Μπάρετ! Πέρασε κάποια χρόνια στην Ελλάδα όταν ήταν μικρός και στη συνέχεια επέστρεψε στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, διατηρώντας όμως τις θερινές επισκέψεις του στη χώρα μας. «Τότεήμουν μουσικός. Επαιζα κιθάρα και τραγουδούσα σε μπαρ στα νησιά και στην Αθήνα, κυρίωςόμωςστο “Οld Captain” στις Καμάρες της Σίφνου. Οταν ξαφνικά εμφανίστηκε το Διαδίκτυο, είχα πολύ υλικό, ιστορίες, φωτογραφίες και πρακτικές
πληροφορίες για τους ταξιδιώτες και τα ανέβασα όλα αυτά σε μια ιστοσελίδα. Αυτό συνέβη το 1995, όταν υπήρχαν πολύ λίγα σάιτ για την Ελλάδα» τονίζει.

«Ξεκίνησα την ιστοσελίδαόταν βρισκόμουν σε ένα λεωφορείο στην Κρήτη και καθόμουν δίπλα σε έναν βρετανό τουρίσταο οποίος παραπονιόταν ότι πέρα από τον καιρόδεν υπάρχει τίποτε άλλο καλό στην Ελλά δα. Ηθελα να δείξω στον κόσμο τι είναι μοναδικό στην Ελλάδα και έτσι έγραψα για όλα όσα ήξερα και είχα κάνει,διότι αν υπάρχει κάτι που γνωρίζω καλάείναι το πώς θα περάσεις καλά στην Ελλάδα» επισημαίνει.

O κ. Μπάρετ διατηρεί επιχείρηση επικοινωνίας στις ΗΠΑ. «Εκείδιαφημίζω και την Ελλάδα και την ιστοσελίδα μου σε όλη τη χώρα, διότι, σε αντίθεση με τον ΕΟΤ, που πιστεύει ότι πρέπει να εστιάζει στους VΙΡ και στο Χόλιγουντ,εγώ ξεκινώ από φοιτητές και καθηγητές που έρχονται σε νεαρή ηλικία και “χτίζουν” μια σχέση με τη χώρα.Μπορείς να με παρομοιάσεις με ένα ιδιωτικό γραφείο δημοσίων σχέσεων της Ελλάδας,σαν τον ΕΟΤ, με τη διαφορά ότι εγώ ξέρω τι κάνω» προσθέτει με χιούμορ.

«Καμιά φοράαπαντώ σε 50 email τη μέρα από κόσμο που ψάχνει πληροφορίες για το ταξίδι, το φαγητό, την ιστορία ή τις διαδηλώσεις» συμπληρώνει ο κ. Μπάρετ. «Θέλω να βοηθήσω τον κόσμο να καταλάβει ότι,παρά τα όποια προβλήματα μπορεί να συμβούν, η Ελλάδα αξίζει να την επισκεφθείς. Οι απεργίες μπορεί να αποθαρρύνουν έναν ταξιδιώτηαλλά δεν θα καταστρέψουν τις διακοπές του. Δεν υπάρχει λόγος να ακυρώσει κανείς το ταξίδι τουλόγω των ανοησιών που βλέπει στο CΝΝ» σημειώνει. Ο κ. Μπάρετ δίνει μεγάλη σημασία στα σχόλια που γράφουν οι επισκέπτες στο Διαδίκτυο σε ιστοσελίδες όπως το Facebook και το Τripadvisor σημειώνοντας ότι ένας δυσαρεστημένος τουρίστας περιγράφοντας τις εμπειρίες του μπορεί να μεταφέρει «αρνητική ενέργεια» και να πλήξει την εικόνα της χώρας.

Ο κ. Μπάρετ επισημαίνει ότι το μέλλον της Ελλάδας είναι ο τουρισμός. «Αν το καταστρέψετε αυτό, δεν θα μείνει τίποτε και η χώρα θα καταλήξει σαν την Αϊτή. Αν θέλεις να δεις πώς θα γίνει η Ελλάδα ύστερα από λίγα χρόνια απουσίας του τουρισμού, στρέψε το βλέμμα σου στο Κάιρο ή στη Γάζα!» καταλήγει. «Ο ελληνικός λαός είναι ξεχωριστός»
«Πιστεύω ότι η Αθήνα είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες πόλεις του κόσμου, κάτι σαν ένα πολιτιστικό πείραμα που έχει ξεφύγει και όλοι περιμένουν να δουν τι θα κάνουν γι΄ αυτό» λέει. «Ο ελληνικός λαός είναι ξεχωριστός. Σίγουραυπάρχουν αρκετοί τεμπέληδες, κακομαθημένοι και εγωιστές και αυτό, δυστυχώς, είναι μέρος του “πακέτου”» σημειώνει. «Τα συνδικάτα πρέπει να καταλάβουν ότι το να κρατούν τους τουρίστες ως ομήρους αποκλείοντας τα πλοία ή κλείνοντας την Ακρόπολη απλώς γελοιοποιεί τους Ελληνες σε όλον τον κόσμο» σχολιάζει ο κ. Ματ Μπάρετ.
tovima.gr"

Share on Facebook