Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

"Ρεζιλίκια Περρή"


Ο καραγκιοζάκος, που δε σέβεται ούτε τη σημερινή μέρα, ούτε το χαμό ενός φίλου, ούτε το πένθος μιας ολόκληρης χώρας, πληροφορούμαι ότι για μια ακόμη φορά, έβγαλε τη βρωμερή χολή του εναντίον μου, λέγοντας από ραδιοφώνου, ότι τάχα έπαιρνα τα κανάλια να ενημερώσω για το κείμενο που έγραψα για το Σωκράτη, κάτι...



που δεν έχω κάνει ποτέ στη δημοσιογραφική μου ζωή, 26 χρόνια και βεβαίως δεν θα το έκανα, ειδικά, τώρα.

Επειδή στη μπουρδολογία και στη στοχευμένη παραπληροφόρηση και συκοφάντηση, είναι άσσος, ενώ στη δημοσιογραφία κωλύεται χρονίως, του προτείνω να επικοινωνήσει με τον συνάδελφό (μου) Νίκο Στραβελάκη από το Μέγκα, για να πληροφορηθεί από τον ίδιο, πότε ακριβώς μου τηλεφώνησε χθες, για να μου προτείνει ο ίδιος, να βγω στο κεντρικό δελτίο, για το θέμα του Γκιόλια και για το κείμενό μου και το αρνήθηκα ευγενικά, πλην κάθετα.

Σε αντίθεση με σένα, συνήθη μαιντανέ των μεσημεριανών και άρχοντα της παπαρολογίας, που σε αντίστοιχη περίπτωση, θα είχες ξεκινήσει τα spa, από το μεσημέρι.

Κατανοώ ότι το πρόβλημά σου μαζί μου, ξεκινάει από ένα απόγευμα στο γραφείο μου στο Χαλάνδρι, το 1995 και μια συνεργασία σου που δεν έγινε ποτέ, αλλά μεγάλωσες πια, ξεπέρασε το. Μη βάζεις άλλα κοριτσάκια της εφημερίδας σου να με βρίζουν και μην γελοιοποιείσαι με ανόητες κομπλεξικές επιθέσεις, τόσα χρόνια τώρα.

Σεβάσου τουλάχιστον αυτές τις μέρες, γιατί δεν το γλυτώνεις το:

Μα, πόσο Περρής εισαι?

... που ήδη κυκλοφορεί ευρύτατα στους χώρους που κινείσαι.



ΥΓ. συγγνώμη απ όλους, αλλά έχει και η ανοχή τα όρια της.

Σεμίνα
http://mediasoup.gr/

Share on Facebook