Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

"Τα μάτια σας δεκατέσσερα"


"Τη παρασκευη το βραδυ πηγα με τη κοπελα μου να φαμε στα Goody s στο αιγαλεω.ειχαμε τελειωσει το γευμα μας...και πανω στο τραπεζι ειχα το κινητο μου. Οπως συζητουσαμε ερχεται απο πισω μου ενας... τοξικομανης και ακουμπαει με το ετσι θελω μια χαρτοπετσετα που πανω ειχε 4-5 ζευγαρια γυαλια ηλιου.ηταν αρκετα αιφνηδιαστικη η κινηση του....χωρις να εχω αντιδρασει ετσι σε παρομοια περιπτωση του πιανω τα δυο χερια και προσπαθω να τα ξεβεντουζωσω απο το τραπεζι,λεγοντας ! οτι δε θελω γυαλια.εκεινος εφερνε αντισταση για λιγα δευτερολεπτα και δε τα σηκωνε...με το που του σηκωνω τα χερια βλεπω να εμφανιζεται κατω απο τη χαρτοποτσετα το κινητο μου...ουτε που το θυμομουν οτι το χα στο τραπεζι...αν δεν ηταν τοσο μαστουρωμενος μου το χε παρει ανετα και γω ακομα θα κοιμομουν.τα ματια σας δεκατεσσερα"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook