Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

"Απαράδεκτη συμπεριφορά απο τον "διευθυντή" της Speedex Ηρακλείου Κρήτης"


"Θα ήθελα να καταγγείλω την ανάρμοστη συμπεριφορά του "Κύριου" διευθυντή της Speedex Ηρακλείου.Το περιστατικό συνέβη χθές 14/7/2010.Περιμένωντας ένα γράμμα απο το σαββάτο ή τη δεύτερα (καθώς στάλθηκε την πέμπτη) δεν έκανα κάμια ενέργεια να το αναζητήσω.Μένωντας στις Φοιτιτηκές Εστίες Ηρακλείου το καλοκαίρι αναγκαζόμαστε να αλλάξουμε κτήριο και να πάμε στο διπλανό.Συνειδητοποιώντας ότι για αυτό αργεί το γράμμα πάω από το κατάστημα!Ρωτάω για το ...
γράμμα μου και ο πολύ εξυπηρετικός υπάλληλος ρωτάει πότε το περιμένατε - λέω σάββατο με δευτέρα.Ψάχνει το παλικάρι κάνα 5λεπτό (οι αλήθειες να λέγονται) δε το βρίσκει και μου ζήταει ευγενικά τον αριθμό της φορτωτικής.Τον αριθμό δεν τον είχα και τον αποστολέα δεν τον έβρισκα στο τηλέφωνο και τους λέω να πάρουν στο κατάστημα της Κω να μάθουν τον αριθμό. Ο ίδιος υπάλληλος μου λέει ότι δε γίνεται και τον ρωτάω αν μπορεί να πάρει το τηλέφωνο και να μιλήσω εγώ (προφανώς γιατί δεν είχα κάρτα και γιατί δεν ήθελα να ξαναπάω στο κατάστημα άλλη φόρα μιας και το μέρος που μένω είναι μακριά).Μου παίρνει το τηλέφωνο και εκέι άρχησαν τα παρατράγουδα ! Απο την Κω μου λένε να ψάξουν στα ΔΕΠ (αυτά που δεν παραδόθηκαν και δεν μπόρεσαν να επικοινωνήσουν με τον πελάτη-να σημειωθεί ότι είχαν σημειώσει λάθως το τηλέφωνο επικοινωνίας).Από το γραφείο του κυριού "διευθυντά" ακούγονται φώνες.Ο υπάλληλος της Κω μου λέει να του "πασάρω" τις φωνές.Μιλώντας μεταξύ τους ακούω με νευριασμένο τόνο (τον διακόψαμε) "Εδώ είναι Ηράκλειο έχουμε 1000 ΔΕΠ τη μέρα να το βρείτε εσείς".Καταλαβαίνει ο υπάλληλος της Κω ότι δε θα βγάλει άκρη με τον "φωνακλά" ΄ψάχνει και σε 3-4 λέπτα έχουμε τον κωδικό.Την ώρα που ψάχνει ο υπάλληλος το φάκελο άνοιγει πάλι απότομα η πόρτα της διεύθυνσης και σε έντονο τόνο ρωτάει τον υπάλληλο "Με ποιον μιλούσα στο τηλέφωνο?" "Ποιος τον πήρε?".Οταν ο υπάλληλος είπε ο πέλατης μου ζήτησε να τον πάρω ο διευθυντής απευθυνόμενος στον υπάλληλο λεει : "Γιατί τον πήρατε από αυτό το τηλέφωνο?" "Τηλεφωνικό κέντρο το κάναμε εδώ" "Τι είμαστε εδώ ΟΤΕ?"(ε τυγχάνει να δουλεύω και στον ΟΤΕ και θίχτηκα βρε αδελφέ).Όλα αυτά μπρόστα μου!!!περιμένωντας το φάκελο ένιωσα άσχημα που "έχωσα" τον υπάλληλο.Παραλαμβάνωντας το φάκελο είπα να μην το αφήσω έτσι και να του πω ότι είναι απαράδεκτος.Χτύπαω την πόρτα,άνοιγω "Να σας κάνω μια ερώτηση" λέω.Με τον ίδιο νευρίασμενο τρόπο και με τόνο "βαρύμαγκα" μου λέει "Οχι να ρωτήσεις έξω".Μα λέγονται αυτά ρε παιδιά?ΕΛΕΟΣ.Ε εκεί φόρτωσα."Οχι έσενα θέλω" απαντάω "να μου πείς το όνομα σου".Σαν σωστός "βαρύμαγκας" δε κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλο του και με αυτοκρατορικό στυλ μου λέει το όνομα του (το γιάννης κατάφερα να κράτησω πάνω στα νέυρα μου) και ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ με καμάρι.Είναι γεματούλης και έχει και μακρυ σγουρό μαλλί - τα λέω μην τύχει και πάτε να ξέρετε που να ΜΗΝ απευθυνθείτε."Θα σου κάνω καταγγελία του λέω για αυτά που κάθεσαι και λες" "δεν είναι αυτή συμπεριφορά σε αυτόν που σε πληρώνει" "είσαι απαράδεκτος".Η απαντησή του ήταν να προσέχω γιατί οι καταγγελίες πληρώνονται!
Ο αγγενέστατος κύριος που δεν ξέρει τι σημαίνει σωστή αντιμετώπισή πελάτη προφανώς για διευθυντής δεν κάνει.Έχω δει στο κατάστημα ένα ανσανσέρ που πάει κάτω σε ένα υπόγειο.Εκεί πιστεύω θα ήταν μια χάρα να μην τον βλέπει άνθρωπος.Αν είναι όντως σωστός "βαρύμαγκας" (γιατί το έπαιξε πολύ κάλα το ομολογώ) ας βγεί να δώσει μια απάντηση να του δώσω και την άξια της κλήσης για να μην μπει μέσα η επιχείρηση - τόσα λεφτά έχουμε άλλωστε άφου δεν άκουσα τις απειλές του και σας στέλνω την καταγγέλια που θα πληρώσω όπως είπε!Τι να πω.Ας κατέβουν μερικοί μερικοί απο το κάλαμι .... γιατι και αυτό κάλαμι είναι και κάποτε θα σπάσει και θα τσακιστούν γιατί το εχουν καβαλήσει πολύ ψηλά!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook