Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

"Πρόβλημα με τη WIND"


"Χτες μου ήρθε ένα μήνυμα από την wind (54400) να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις για να μπω στον καλοκαιρνό διαγωνισμό που κάνει για κάτι δωροεπιταγές και αυτοκίνητα...



εγώ δεν απαντησα διότι δεν με ενδιέφερε, από χτες με έχει μουρλάνει στα sms...
κάλεσα την wind για να μου σταματήσει την ενημέρωση, και η απάντηση της ήταν: "λόγο φόρτου εργασίας δεν μπορώ να το κάνω χειροκίνητα , στείλτε την λέξει STOP με λατινικους χαρακτήρες και θα σταματήσει η ενημέρωση".
Στέλνω εγώ το μήνυμα STOP στον αριθμό 54400 πιστεύοντας ότι θα σταματήσει η ενημέρωση...
Συνέχισε όμως να μου στέλνει ενημερωτικά sms δεν σταμάτησε.... το στέλνω και με ελληνικούς χαρακτήρες τίποτα ξανά περνώ τηλέφωνο την wind και μου λέει όχι δεν θα στείλετε την λέξη STOP θα στείλετε την λέξη ΌΧΙ ...
Για μια ακόμα φορα έστειλα το ακόλουθο μήνυμα στο γνωστό αριθμό και πάλι τίποτα...!!!
παίρνοντας για μια ακόμη φορα την εταιρία και της λέω το πρόβλημα που υπάρχει..
και η απάντηση της είναι "θα το κοιτάξουμε και θα σας ενημερώσουμε"

"Να σημειώσω ότι το κάθε sms που στέλνω και μου στέλνουνε επιστροφή είναι με χρεωση 0,99 euro..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook