Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Λυπήσου με, επιτέλους."


"Αγαπητό Τρωκτικό.
Δεν με ξέρεις. Αλλά εγώ σε ξέρω καλά.

Αγάπησα τον τσαμπουκά σου, τον δυναμισμό σου, την απλότητα σου. Ναι, ακόμη και τον λαϊκισμό που ορισμένες φορές εμφάνιζες. Για να φανταστείς, δεν είχαμε ποτέ ραντεβού, αλλά υπήρχαν μέρες που ερχόμουν και δέκα φορές την ημέρα για να σε δω και πάντοτε έψαχνα να δω τι είχες γράψει, όσο καιρό εγώ δεν ήμουν μπροστά από την οθόνη...



Λάτρεψα πόσο αυθόρμητα έγραφες, συμφωνούσα με την κρίση σου, πολλές φορές νευρίαζα και μαζί σου. Αλλά αγάπη χωρίς πείσματα δεν έχει νοστιμάδα, έτσι δεν είναι;
Άλλαξες τα πάντα, γύρω μου, στην επικοινωνία μου, στην ενημέρωση μου. Αυτό να λέγεται. Οι φίλοι μου είχαν πια περισσότερη άποψη για την πολιτική, την τηλεόραση, την οικονομία. Το είδες αυτό; Τον ξέρεις αυτόν; Το έγραψαν στο Τρωκτικό. Έλεγαν. Λέγαμε. Έκανες τους άλλους να ψάχνουν. ΧΨΩ.gr, ABCDEF.gr τους λένε, δεν έχει σημασία. Τους έκανες να προσπαθούν. Για να έχουν κάτι παραπάνω να πουν. Να γράψουν. Έλεγες λ.χ. «ο πίνακας είναι πράσινος» και όλοι οι άλλοι έσπευδαν να ψάχνουν το γιατί. Εσύ όμως ήσουν το κίνητρο για τους άλλους, έδινες το έναυσμα να ψάχνουν.
Και ξαφνικά σώπασες. Σε σώπασαν. Σώπησες. Κανείς δεν ξέρει. Απλά υποψιάζεται. Θρήνησες. Κι εγώ. Nαι. Ήμουν πλάι σου. Σοκαρίστηκα. Γιατί ήταν τόσο βίαιο. Αγανάκτησα. Γιατί δεν πίστευα σε τι κόσμο ζούμε. Έκλαψα. Γιατί πίστεψα πως όλα θα αλλάξουν και τίποτα δεν θα έμοιαζε με αυτό που ήταν.
ΕΠΕΣΑ ΜΕΣΑ.
Έφυγες κι όλοι έχασαν το πάθος τους. Την φωνή τους. Το ενδιαφέρον τους. Οι ανταγωνιστές σου ανακυκλώθηκαν. Αντέγραψαν. Γράφουν απλώς life style σαχλαμάρες. Έχουν γίνει φερέφωνα. Τους λείπει το κίνητρο. Να ψάξουν. Να αντιπαρατεθούν. Να ανταγωνιστούν. Τα έχουν βρει και μεταξύ τους και με τον εαυτό τους. Δεν μας σκέφτονται. Ο αυθορμητισμός, η κριτική, το πάθος. Όλα αυτά έσβησαν. Χάθηκαν. Δολοφονήθηκαν. Σαν τον Σωκράτη.
ΕΣΥ ΕΛΕΙΠΕΣ. ΛΕΙΠΕΙΣ.
Τώρα είναι η ώρα. Τώρα σε χρειάζομαι όσο τίποτα άλλο. Θέλω κάποιον να μου πει, πως δεν είναι όλα άσπρα και μαύρα. Τώρα πρέπει. Τώρα που με έχουν εξουθενώσει. Διαλύσει. Ηθικά. Οικονομικά. Προσωπικά. Τώρα σε χρειάζομαι. Γύρνα πίσω. Σε παρακαλώ. Ας με λυπηθεί κι εμένα κάποιος. Λυπήσου με, επιτέλους.

Φιλικά"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook