Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Στα 15 μου έμαθε ότι είναι υιοθετημένη

Το αποκάλυψε η ίδια η Άσση Μπήλιου



Η γνωστή αστρολόγος, Άσση Μπήλιου ΄"άνοιξε την καρδιά" της και αποκάλυψε ότι είναι υιοθετημένη,γεγονός που έμαθε σε ηλικία 15 ετών...





"Λίγα χρόνια μετά το θάνατο του πατέρα μου, κάπου στα 15, η μητέρα μου μου αποκάλυψε ότι με είχαν υιοθετήσει όταν ήμουν τριών ημερών. Αυτή είναι μία είδηση πολύ δύσκολη για ένα παιδί".Όταν σε δίνει κάποιος τριών ημερών, το πρώτο δώρο που σου κάνει η ζωή είναι η προδοσία.

Η Άσση Μπήλιου συνέχισε λέγοντας: "Αυτός ήταν και ο λόγος που ήθελα να μάθω το γιατί. Απο την πρώτη στιγμή που έμαθα ότι ήμουν υιοθετημένη ένιωσα ότι δεν υπάρχουν άλλοι γονείς για μένα, πέρα από τους ανθρώπους που με μεγάλωσαν. Το ότι με είχε μία γυναίκα στην κοιλιά της για εννέα μήνες, καλώς ή κακώς, δεν την κάνει μητέρα... Σαν παιδί ψάχνεις μέσα σου κάποια ελαφρυντικά. Αυτά τα ελαφρυντικά έψαχνα και εγώ. Έμαθα λοιπόν το γιατί αλλά αποδείχτηκε και αυτό απογοητευτικό. Είπα, τότε, στον εαυτό μου... δεν βαριέσαι και προχώρησα".
Πηγή: People

Share on Facebook