"Θα ήθελα να πω το παράπονό μου για την πολύ γνωστή καφετέρια "Θεατράκι" στη Μαρίνα της Πάτρας. Κατ' αρχάς να τονίσω πως δεν είμαι από τους ανθρώπους που παραπονιούνται με το παραμικρό και θέλουν να κάνουν τη ζωή δύσκολη στους σερβιτόρους, γιατί κι εγώ δουλεύω σε κατάστημα με πολλούς πελάτες ως προϊστάμενος και...
ξέρω πως είναι να έχεις πολύ κόσμο να εξυπηρετήσεις και να έχεις και ιδιότροπους πελάτες.
Πήγαμε λοιπόν τρία άτομα για καφέ το απόγευμα της 25ης Μαρτίου και κάτσαμε σε τραπέζι που βρήκαμε πολύ δύσκολα στις 16:50. Το μαγαζί είχε πάρα πολύ κόσμο και μάλιστα είχε επεκτείνει το χώρο με τα τραπέζια του κατά περίπου 20 τραπέζια επιπλέον. Περιμέναμε λοιπόν να μαζέψουν τα ποτήρια από την προηγούμενη παρέα και να παραγγείλουμε. Στις 17:15 δεν είχε έρθει κανένας ούτε να μαζέψει το τραπέζι ούτε να παραγγείλουμε αλλά κάναμε υπομονή λόγω του φόρτου εργασίας. Εκείνη τη στιγμή πέρασε δίπλα μας ο σερβιτόρος και πήρε παραγγελία από το διπλανό τραπέζι. του ζητάω κι εγώ να παραγγείλουμε και μου απάντησε πολύ έντονα: "Σε ένα λεπτό!" ΟΚ, δεν δίνω σημασία γιατί καταλαβαίνω ότι έχει ένταση λόγω του κόσμου.Στις 17:30 (ενώ ακόμη δεν είχε έρθει κάποιος ούτε να μαζέψει το τραπέζι) ξανακάνω στον ίδιο σερβιτόρο νόημα για να παραγγείλουμε και μου κάνει και ο ίδιος νόημα να περιμένουμε. Στις 17:40 βρίσκω τον προϊστάμενο και του εξηγώ ότι ήρθαμε να πιούμε ένα καφέ με τον ήλιο και περιμένουμε ήδη 50 λεπτά και ούτε καν έχουμε παραγγείλει, ενώ ήδη κοντεύει να νυχτώσει... Μας λέει ότι δεν έχουν κάτι προσωπικό μαζί μας (ποιός του το είπε αυτό;), ότι έχει πάρα πολύ κόσμο και ότι και να παραγγείλουμε θα μας σερβίρουν σε μισή ώρα και ότι θα πρέπει να περιμένουμε κι άλλο. Του απάντησα ότι κατανοώ το φόρτο εργασίας, δεν με πειράζει να περιμένω αν από την αρχή έρθει κάποιος και μας πάρει παραγγελία και να μας πει ότι θα μας σερβίρει σε μισή ώρα, παρόλο που στα διπλανά τραπέζια η παραγγελία τους ήρθε σε 5 λεπτά, με πειράζει όμως να μη μας δίνει κανένας σημασία λες και είμαστε αόρατοι και αν δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο, να μην επεκτείνουν τα τραπέζια τους για να κερδίσουν κι άλλα χρήματα. Μου είπε ότι μόλις αδειάσει το δίσκο του ο σερβιτόρος θα έρθει να μας πάρει παραγγελία. Ο δίσκος του σερβιτόρου άδειασε στις 17:50 (αφού περιμένουμε ήδη 1 ώρα...), πέρασε δίπλα μας και, φυσικά, δεν παραγγείλαμε... Εννοείτε ότι σηκωθήκαμε και φύγαμε, παρ' όλη την υπομονή που κάναμε τόση ώρα.
Ήμουν συχνός πελάτης της συγκεκριμένης καφετέριας και, μαζί με εμένα , πολύ γνωστοί μου. Θα το σκεφτώ πάρα πολύ να ξαναπάω, όχι γιατί άργησαν να εξυπηρετήσουν (κάτι που επαναλαμβάνω πως το κατανοώ...), αλλά γιατί δεν μας έδιναν καμία σημασία και προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι φταίμε που πήγαμε τέτοια ώρα για καφέ... Ευτυχώς, η Πάτρα διαθέτει αμέτρητες καφετέριες, με την ίδια και καλύτερη θέα, με καλύτερη αισθητική μαγαζιού και με πιο εύκολο χώρο parking, άρα δεν νομίζω ότι θα μας λείψει κάτι..."
troktiko:
Η καφετέρια μπορεί να μας απαντήσει καθώς η διαμαρτυρία ενός πολίτη δεν σημαίνει ότι η λειτουργία της δεν είναι σωστή. Όμως καλό είναι ακόμα και ένας όταν διαμαρτύρεται να υπάρχει η απάντηση από την άλλη πλευρά. Τα λάθη είναι ανθρώπινα.
Share on Facebook