Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Να αλλάξουμε συμπεριφορά...


Το πόσο επιτακτική είναι η ανάγκη να αλλάξει το κλίμα στον Ολυμπιακό υπογραμμίζει μέσω του μπλογκ του στο «gazzetta.gr» ο Ντουντού. Παράλληλα, στέλνει σε όλο τον κόσμο τις ευχές του για το Πάσχα…



"Πρέπει να τιμήσουμε τη φανέλα μας. Φτάσαμε στο σημείο της περισυλλογής και πρέπει πλέον να προσπαθήσουμε να αποκομίσουμε κάποιο κέρδος απ’ όσα περάσαμε αυτή την σεζόν. Ξέρουμε ότι δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα τίποτα. Πρέπει να τελειώσουμε τη σεζόν σε υψηλό επίπεδο και προσπαθώντας να αλλάξουμε τη μοίρα μας ξεκινώντας από το επόμενο κιόλας παιχνίδι. Επιτέλους, πρέπει να αλλάξουμε τη συμπεριφορά μας.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φιλάθλους για το κίνητρο που μου δίνουν και για την εκτίμηση που μου δείχνουν όταν με συναντούν στο δρόμο. Ξέρω ότι θέλετε να με δείτε στον αγωνιστικό χώρο, όμως εγώ το θέλω περισσότερο απ’ όλους. Η μεγαλύτερη χαρά μου είναι να βρίσκομαι στο τερέν και να κάνω αυτό που μου αρέσει περισσότερο, να παίζω ποδόσφαιρο.

Εύχομαι σε όλους αυτό το Πάσχα, ειρήνη, υγεία, ευτυχία και μακάρι όσοι μπορούν να μετατρέψουν όλα αυτά σε μια βοήθεια στους συνανθρώπους μας να είναι άνθρωποι και να ζουν με ελευθερία και να πιστέψουν ότι η ζωή είναι αυτή που νικά το θάνατο.

Το Πάσχα είναι αναγέννηση και μια νέα αρχή, μια νέα ευκαιρία για τους ανθρώπους να καλυτερεύσουμε τα πράγματα για τα οποία αποστρεφόμαστε τους εαυτούς μας. Για να είμαστε πιο ευτυχείς ότι γνωρίζουμε τους εαυτούς μας λίγο περισσότερο και να βλέπουμε ότι σήμερα είμαστε καλύτεροι από χθες.

gazzetta.gr

Share on Facebook