Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Απάντηση του Μιχάλη Καρχιμάκη σε δημοσίευμα

ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑ


"Αγαπητό Τρωκτικό,
Για άλλη μια φορά γίνομαι αποδέκτης μιας άδικης και παράδοξης επίθεσης και γι’ αυτό θέλω να επαναλάβω πως η πολιτική διαδρομή μου, η στάση ζωής μου και η συμπεριφορά μου, δεν συνάδουν και δεν μου επιτρέπουν τέτοιες πρακτικές.

Είναι γνωστό ότι η διέλευση από την αίθουσα που φιλοξενεί μέλη Κυβερνήσεων, Γενικούς Γραμματείς, κλπ στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», δεν είναι επιλεκτική, αντιθέτως αφορά όλους όσοι θέλουν να ταξιδέψουν υπηρεσιακά προς οποιοδήποτε προορισμό. Είναι λοιπόν σαφές, πως δεν υπήρξε καμία επιλεκτική ή κατ’ εξαίρεση διέλευσή μου και παροχή υπηρεσιών .
Όσον αφορά, το ποσόν κάθε διέλευσης, όπως πληροφορήθηκα μετά το...
γεγονός, αυτό ανέρχεται σε 14 € περίπου, για κάθε υπηρεσιακό ταξίδι, είτε κάποιος πιεί καφέ είτε δεν πιεί, το ποσόν αυτό δεν καταβάλλεται στους Υπουργούς αλλά απευθείας από τα Υπουργεία στο Αεροδρόμιο. Μετά από απόφαση που ισχύει από το 1996 και την οποία, όπως είναι λογικό στο λίγο διάστημα που είμαι Υφυπουργός, δεν γνώριζα ότι υπήρχε.


Άρα, η άδικη και μικροπρεπής επίθεση ότι υποτίθεται έλαβα 69 και 29 € αντίστοιχα σε 7 ταξίδια είναι σε μια σκόπιμη λογική να με θίξει και γνωρίζουν όλοι οι παροικούντες σε αυτό τον τόπο, για ποιους λόγους.


Θέλω δε να επισημάνω, ότι δεν θα σταματήσω να αγωνίζομαι και για τη διαφάνεια και για μια άλλη στάση στην πολιτική. Αν δε, κάποιοι θεωρούν ότι μπορούν να ευτελίσουν ανθρώπους που αγωνίστηκαν για μια άλλη προσέγγιση για την πολιτική, νομίζω ότι δεν προσφέρουν και αδικούν ανθρώπους που η πορεία τους δεν έχει καμία σχέση με τέτοιες πρακτικές, όπως παρουσιάζονται."




Μιχάλης Καρχιμάκης

Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων




Share on Facebook