" Θα πρέπει επιτέλους κάποιοι να μάθουν να αναλαμβάνουν τις δικές τους ευθύνες και να μην κατηγορούν συνεχώς τους άλλους.
Δηλαδή γιατί οι εξετάσεις να γίνουν 21 και όχι 14? Για να έχουν οι μαθητές 1 εβδομάδα παραπάνω διάβασμα? Αυτό θα τους σώσει?
Το ανησυχητικό όμως είναι ότι πολλοί μαθητές και γονείς ακόμα και δημοσιογράφοι από έγκριτα μέσα διαμαρτυρήθηκαν επειδή λέει
το υπουργείο δεν έδωσε ...
τους ακριβείς εισακτέους.
Με συγχωρείτε κύριοι αλλά δε φταίει το υπουργείο αν δεν ξέρετε να κάνετε διαίρεση και πολλαπλασιασμό.
Δεν είναι δυνατόν άνθρωποι που θέλουν να γίνουν οι αυριανοί πολίτες και επιστήμονες να μην μπορούν να υπολογίσουν το 90% του αριθμού των εισακτέων
Κύριοι απλά πολλαπλασιάστε επί 90 και διαιρέστε επί 100.
Αν δεν μπορείτε υπάρχουν και τα κομπιουτεράκια. Αλλά δυστυχώς ένα σημαντικό τμήμα της νεολαίας έχει μάθει στην έτοιμη τροφή που προσφέρουν τα φροντιστήρια και δεν μπορούν να υπολογίσουν ούτε τα μόριά τους.
Κατά τα άλλα ξέρουν παραγώγους , ολοκληρώματα κλπ αλλά κολλάνε σε ένα απλό ποσοστό και σε έναν μέσο όρο.
Αυτά είναι τα πραγματικά προβλήματα για τα οποία ευθύνονται οι κυβερνήσεις. Το χαμηλό επίπεδο των πολιτών τους.
Για αυτό υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που διαβάζουν δημοσιογράφους σαν τον κύριο Κάτσικα ο οποίος να θυμίζω πως πέρυσι μίλαγε για σφαγή στα Μαθηματικά και για
θέματα έξυπνες βόμβες και τελικά οι αριστούχοι τριπλασιάστηκαν!!!!!
Αλλά φυσικά δεν βγήκε κανείς να του ζητήσει ευθύνες για τα παιχνίδια που παίζει αυτός και η εφημερίδα που εκμεταλλεύονται το άγχος και την αμάθεια των αναγνωστών τους για να πουλήσουν μερικά φύλλα παραπάνω"
Ένας εκπαιδευτικός που έχει αηδιάσει από την εκμετάλλευση των πανελληνίων εξετάσεων από τα ΜΜΕ για τη δημιουργία εντυπώσεων
Share on Facebook