"Αγάπητε κύριε συνάδελφε(χάρη σας κάνω που σας ονοματίζω έτσι.)
Σήμερα μετά από 63 ημέρες θυμηθήκατε να ανακοινώσετε τα αποτελέσματα στο μάθημα σας. Σ ένα μάθημα που είχαμε εξεταστεί στα μέσα του Γενάρη. Όπως όλοι γνωρίζουμε και κατανοούμε απόλυτα είχατε μεγάλο φόρτο εργασίας και δεν ήσασταν σε θέση να διορθώσετε τα γραπτά των ανόητων φοιτητών σας. Όλοι ξέρουμε πως σας αρέσει να απολαμβάνετε τις εκδρομές σας στο βουνό με τον ορειβατικό σύλλογο και τα ταξιδάκια σας στο εξωτερικό ...
πίνοντας την πάντα αγαπημένη σας μπιρίτσα.
Απόλυτα διακαιολογημένα δεν βρίσκατε χρόνο να διορθώσετε τα γραπτά των φοιτητών σας.
Τέλος πάντων με τα πολλά και με τα πάρα πολλά σήμερα ανακοινώνετε τη βαθμολογία. Σήμερα που μην ξεχνάμε πως το πολυτεχνείο έχει κλείσει για τις διακοπές του Πάσχα(όσο κι αν η δική σου έρευνα δεν πάει διακοπές) και δεν θα μπορέσουν συντονισμένα να διαμαρτυρηθούν. Βγάλατε τώρα τη βαθμολογία γιατί μάλλον είχατε καταλάβει το μέγεθος της 'εξυπνάδας' σας. Περιμένατε να κλείσει η σχολή, να φύγουν οι φοιτητές κι ύστερα να ανακοινώσετε τα αποτελέσματα. Μωρέ καλά λένε πως 'Όταν λείπει ο γάτος χορεύουν τα ποντίκια'.
Και πάμε πλέον στη βαθμολογία σας.
Έχω κάποιες μικρές ερωτήσεις να σας κάνω.
Μπορείτε να μου πείτε με ποια κριτήρια διορθώνετε;; Πώς γίνεται ένα παιδί να έχει γράψει για 7,5 και να του βάζετε 0 και ένας που έχει γράψει για 2 να του βάζετε 6,5;;;
Πώς γίνεται 2 παιδιά που γράφουν τα ίδια (κι όχι από αντιγραφή, γιατί μην ξεχνάμε και την επιτήρηση των 14 ατόμων μέσα στην αίθουσα,αλλά από το τσεκάρισμα των λύσεων αφού αποχώρησαν από την εξέταση) και να παίρνουν διαφορετικό βαθμό;; Πώς γίνεται αυτό 'αγαπητέ' κύριε 'καθηγητά-ερευνητή';; Απλά δώστε μία εξήγηση. Είμαστε απέναντι σας και αυτό θα το διαπιστώσετε κι όταν επιστρέψουμε."
ΦΟΙΤΗΤΗΣ
Share on Facebook