"21 ος αιώνας-Ελλάδα εν μέσω οικονομικής Κρίσης και επιχειρήσεις να δίνουν καθημερινό αγώνα επιβίωσης.
Τηλεφωνική παροχή υπηρεσίών απο την ΤELLAS σε κατάστημα που περιμένει να δουλέψει :Απαράδεκτη.
Ειδικότερα Μάρτιος 13,14,16,18,26,27,28,29,30 και βλέπουμε !!!!!το κατάστημα χωρίς τηλεφωνική σύνδεση.Το πρόβλημα ...
επισημαίνεται καθημερινά στην TELLAS και η απάντηση κασέτας ίδια :έχει αναφερθεί η βλάβη σας.
Αλήθεια ποιός θα με αποζημιώσει για τη ζημιά που καθημερινά υφίστατε το κατάστημά μου χρονιάρες Πασχαλινές μέρες απο την αδυναμία της TELLAS να ανταποκριθεί σε λογικό χρονικό διάστημα σε επισκευή βλάβης ?
Να μην αναφερθώ στα επαναλαμβανώμενα προβλήματα στο ίντερνετ σε δεύτερη τηλεφωνική γραμμή που έχω στο σπίτι μου.Φυσικά και θα αποχωρήσω απο την απαράδεκτη αυτή εταιρεία !"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Share on Facebook