Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

"O Koσμάκης και οι Παζαρο ….δουλειἐς!"


"Είμαι ένας από τους άτυχους που παρήγγειλαν αυτοκίνητο από την Παζαρόπουλος. Έχοντας πληρώσει για ενα vw golf, έγινα μπαλάκι του τένις, ανάμεσα στον Παζαρόπουλο και στην Kosmocar στην προσπάθεια μου να καταλάβω που βρίσκεται το αυτοκίνητο που έχω πληρώσει!!.
Η μεν Παζαρόπουλος να μου λέει ότι το αμάξι μου βρίσκεται στην ...
Ελλάδα αλλά δεν το αποδεσμεύει η Kosmocar, η δε Kosmocar να λέει ότι αυτή είναι η πρακτική που ακολουθεί και πως πρέπει να πληρωθεί για να το αποδεσμεύσει, παραπέμποντας με πάλι στην Παζαρόπουλος.
Τελικά άρχισα να αμφιβάλλω αν το αμάξι μου βρισκόταν όντως στην Ελλάδα, και πήγα στην αποθήκη της Kosmocar στην Μαγούλα, όπου και οι υπάλληλοι εκεί δεν μου έδειξαν τίποτα, λέγοντας μου ότι είναι το P.D.I εκεί (μάθαμε και το pre delivery inspection…)
Καθώς ετοιμαζόμουν να επιστρέψω, είδα στο δρόμο 2 αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες, το ένα μάλιστα vw golf, να πηγαίνουν με πάνω από 100 χλμ, και τα ακολούθησα ως την στιγμή που με έκπληξη ανακάλυψα ότι πήγαιναν στην μεταφορική εταιρία που συνεργάζεται με την Kosmokar!!
Δηλαδή έτσι θα παραλάβω εγώ το αυτοκίνητο μου. Και με καθυστέρηση και μεταχειρισμένο; Γι’ αυτό τα καθυστερούν μήπως; Για να τα “στρώσουν” πιο καλά;
Kύριε Μανδύλα, αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας σας;
Τελικά, με εταιρίες σαν τον Παζαρόπουλο και την Kosmocar, για να πάρω γερμανικό αμάξι μήπως πρέπει να πάω στο Μόναχο, γιατί όλοι τελικά στην Ελλάδα στο ίδιο καζάνι βράζουν.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook