Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

"Απαράδεκτο το service του e-shop


"Πριν ένα χρόνο αγόρασα από το μαγαζάκι του E-Shop.gr ένα υπολογιστή αξίας 1.500 ευρώ τον οποίο είχα διαλέξει σε κομμάτια και είχα απαιτήσει να μου το συναρμολογήσουν και να μου εγγυηθούν καλή λειτουργία. Στις 19/3/2010 κάηκε η μητρική μου ή έγινε το bios corrupted το έστειλα όπως ήταν(όλο το κουτί) στο κεντρικό service στην Αθήνα για να μου αντικαταστήσουν τη μητρική , αντ' αυτού όμως με πήραν τηλέφωνο 1 εβδομάδα αργότερα και ισχυρίστηκαν πώς η μητρική ...
μου έχει «στραβωμένα» pin και δεν καλύπτετε από την εγγύηση (δικαιολογία που όντος την βγάζει από την εγγύηση) πράγμα που εγώ δεν έχω κάνει και γι' αυτό είχα ζητήσει συναρμολόγηση από αυτούς για να μην υποστηρίξουν κάτι τέτοιο!!
Τους απαιτώ να μου καλύψουν με την εγγύηση την μητρική και μου λένε πως θα με ενημερώσουν πράγμα το οποίο δεν έγινε , τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο και τους ρωτάω τι θα γίνει γιατί τον υπολογιστή το χρειάζομαι για τη δουλεία μου και τον έχουν ήδη 10+ μέρες η απάντηση τους ήταν η ίδια «θα σε ενημερώσουμε εμείς» πάλι δεν έγινε. Ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο του service αλλά ακόμα δεν το έχω καταφέρει. Το αποτέλεσμα είναι να τους παίρνω τηλέφωνο και να απαιτώ να μάθω τι θα γίνει τελικά και να μην μου απαντάνε για το αν θα μου καλύψουν τη μητρική με την εγγύηση και ο υπολογιστής μου να μένει στις αποθήκες τους.
Το μόνο σίγουρο είναι πως έμενα μ' έχουν χάσει από πελάτη και το ίδιο θα προτείνω σε όσους σκεφτούν να αγοράσουν κάτι από εκεί και θα ήθελε στο μέλλον υποστήριξη από το service τους.
Είναι απαράδεκτος (το λιγότερο που μπορώ να πω) ο τρόπος που φέρονται στους πελάτες τους."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook