"Χτες το βράδυ αντιμετώπισα ένα τεχνικό πρόβλημα με το κινητό μου, το οποίο μπορούσε να μου λύσει μόνο το αρμόδιο τμήμα της WIND, εφόσον σε αυτή την εταιρεία είμαι συνδρομήτρια. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο και επί 50 ολόκληρα λεπτά ήμουν σε αναμονή. Αφού ο Θεός έδωσε και ένας υπάλληλος απάντησε, στη συνέχεια έπρεπε να περιμένω ξανά, προκειμένου να με συνδέσει με άλλον υπάλληλο, αφού ο ...
συγκεκριμένος έχει την αρμοδιότητα απλώς να απαντάει στα τηλέφωνα. Εξέφρασα τα παράμονα μου για την τόση ώρα αναμονής και παρακάλεσα να συνδεθώ γρήγορα με το τεχνικό τμήμα. Η απάντηση που πήρα ήταν οτι τα τηλέφωνα χτυπάνε συνεχώς και η αναμονή είναι αναπόφευκτη. Μια συγνώμη, ένα έχετε δίκιο ζητάμε την κατανόησή σας, ή ο,τιδήποτε άλλο, προκειμένου να με ηρεμήσουν δεν άκουσα. Μετά απο ένα τέταρτο συνδέθηκα και με το τεχνικό τμήμα και εν τέλει δουλειά πέντε λεπτών την έκανα σε συνεργασία με τη WIND σε ΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ!! Ντροπή ρε παιδιά! Ευτυχώς που όλα κάποτε λήγουν, ακόμα και τα συμβόλαια.."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Share on Facebook