"Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες οι καταναλωτές αγοράζουν «πράσινα» προϊόντα για να βελτιώσουν τo κοινωνικό τους προφίλ
Ερευνητές βρήκαν ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν τις «επιδόσεις» για ένα κοινωνική προφίλ που θα αποκτήσουν αγοράζοντας «πράσινα» προϊόντα. Οι αγοραστές επιλέγουν υβριδικά αυτοκίνητα, "πράσινα" υγρά πιάτων και συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας...
αντί φθηνότερων αλλά πιο «βρώμικων» εναλλακτικών λύσεων για να βελτιώσουν το κοινωνικό τους προφίλ, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύεται σήμερα.
Ερευνητές βρήκαν ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν την πολυτέλεια και τις επιδόσεις ώστε να επωφεληθούν από τη διαμόρφωση του κοινωνικού τους προφίλ με την αγορά ενός προϊόντος με μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Ένας από τους συντάκτες της μελέτης , ο Bram Van den Bergh από τη σχολή Marketing του Πανεπιστημίου του Rotterdam, δήλωσε: «Η οδήγηση ενός πολυτελούς μη πράσινου αυτοκίνητου, σαν του Hummer, επιδεικνύει τον πλούτο του ανθρώπου, αλλά υποδηλώνει ότι ο αγοραστής είναι ένας εγωιστής και αδιάφορος με πρωταρχικό του σκοπό τη δική του άνεση. Η οδήγηση ενός υβριδικού, όπως ένα Prius, δεν εμφανίζει μόνο τον πλούτο κάποιου, δεδομένου ότι το κόστος του είναι αρκετές χιλιάδες ευρώ περισσότερο από ένα απλό συμβατικό αυτοκίνητο, αλλά επίσης περνάει το μήνυμα από τον ιδιοκτήÏ! �η ότι νοιάζεται για τους άλλους και το περιβάλλον. "
www.milamouprasina.gr
Share on Facebook