Κυριακή 4 Απριλίου 2010

Όταν ο κομματικός μηχανισμός πίεζε την Πιπιλή αυτή έλεγε : "Γράψτους μην τους ακούς"



"Με την Φωτεινή Πιπιλή γνωριζόμαστε πολλά χρόνια. Και φίλοι (βασικά) είμαστε, αλλά και (κατα το παρελθόν) συνεργάτες (ΑΝΤ1, ΠΑΝΘΕΟΝ). Την έχω σε μεγάλη εκτίμηση γιατί ο λόγος της είναι σπαθί. Αυτό που λέει το εννοεί. Πάντα.

Θυμάμαι στην εκπομπή της «Αυτά και Αλλα», ήταν πάντα έτοιμη να κάνει πράγματα που ήταν εκτός δημοσιογραφικού κατεστημένου. Δεν την θυμάμαι ούτε μια φορά (παρ’ ολο που η εκπομπή «εσκιζε») να έχει καμμιά ιδιαίτερη πρεμουρα για τα περιβόητα νούμερα της AGB.

Δεν την θυμάμαι ποτέ να έκανε φανερά (κατα τη ...


διάρκεια των επαγγελματικών της καθηκόντων) τα πολιτικά της πιστεύω. Αυτο (για όσους ξέρουν) είναι εξαιρετικά σπάνιο και πάνω από όλα: υπέροχο.

Την βοήθησα στις δυο τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις. Πώς; Βάζοντας την στο χώρο του blogging. Θέλω να πιστευω ότι δεν είμαι συντηρητικός άνθρωπος. Οταν λοιπόν πήγα και κάθισα μπροστά στον υπόλογιστή, της είπα:

-Λέω να σε κάνω cartoon (γάτα με ουρά!).

Περίμενα την απάντησή της. Δεν άργησε ούτε ένα δευτερόλεπτο:

-Μέσα! Μου είπε και έσκασε στα γέλια.

Δώσε μου χέρι και σου πήρα δάκτυλο. Αφησα την φαντασία μου να οργιάσει. Αυτη η γάτα έκανε απίστευτα πράγματα. Απίστευτα για μια πολιτικό που ζητούσε την ψήφο του λαού. Η Φωτεινή δεν δίστασε. Δεν μου είπε ούτε μια λέξη, αλλά μου το άφησε εν λευκώ. Και όταν ο κομματικός (τους) μηχανισμός αντέδρασε, με πλησίασε και μου είπε στ’ αυτί:

-Γράψτους... συνέχισε όπως νομίζεις!

Τότε (και στις δυο τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις) πολλά στελέχη της ΝΔ, μου έλεγαν:

-Αποκλείεται να βγει.

Τους κοιτούσα με ειρωνικό χαμόγελο.

-Θα βγεί με τα τσαρούχια!

-Ασε μας ρε Μάνο.

Είχα δίκιο και είχαν άδικο.

Ειχα δίκιο γιατί ήξερα το πόσο την αγαπούσε κόσμος. Το’ξερα από την εποχή της τηλεόρασης, αλλά και του (φεμινιστικού)περιοδικού ΠΑΝΘΕΟΝ. Οι αναγνώστες και οι τηλεθεατές δεν λένε ποτέ ψέμματα.

Η Φωτεινή Πιπιλή ασχολήθηκε δημοσιογραφικά και πολιτικά με πράγματα που δεν απασχόλησαν δημοσιογράφους και πολιτικούς, αλλά απασχολούν έντονα τον κόσμο.

Ενδιαφέρθηκε από τα πεζοδρόμια, μέχρι τις ρεμούλες.

Δεν την θυμάμαι να κόλωσε ποτέ. Ποτέ όμως.

Την καμαρώνω γι’ αυτο.

Διαβάζω τον τελευταίο καιρό για τη συμμετοχή της στο «dancing with the stars”. Δεν εξεπλάγην καθόλου. Αντιθέτως την καμάρωσα και χάρηκα που συμμετείχε, αποδεικνύοντας ότι οι πολιτικοί δεν είναι υποχρεωτικό να είναι ξύλινοι.

Αφού ήταν για φιλανθρωπικό σκοπό έβαζα στοίχημα ότι η Φωτεινή θα ήταν εκεί.

Μ’ αρέσει που είναι αστή, αλλά και λαϊκή.

Ακόμα κα τώρα πού πολλοί την κριτικάρουν (αρκετοί την θαυμάζουν) αρνούμαι να συνειδητοποιήσω, ότι το σύστημα έχει τόσες πολλές απολήξεις.

Μου κάνει τρομερή εντύπωση που ενοχλέί, επειδή γελάει εύκολα, επειδή χαμογελά ακόμα πιο εύκολα και επειδή ασχολείται με αναζωογονητικές λεπτομέρειες της πληγωμένης καθημερινότητάς μας.


Καλό Πάσχα!

Share on Facebook