"Σε πρόσφατο ταξίδι μου από Βρυξέλλες για Αθήνα (28-03-2010) με την Brussels Airlines σε συνεργασία με την Aegean αριθμός πτήσης SN 3249, A3 3003 έγιναν τα εξής: Έχοντας boarding time 15:15 και ενώ όλοι οι επιβάτες επιβιβάστηκαν κανονικά στην ώρα τους 10 λεπτά πριν την απογείωση μας ανακοινώνουν ...
ότι έχει σκάσει ένα λάστιχο του αεροπλάνου και ότι θα υπάρξει καθυστέρηση περίπου μια μισή ώρα. Μετά από 1 ώρα περίπου μας λένε ότι έπρεπε να βγάλουν τα καύσιμα από το αεροπλάνο για λόγους ασφαλείας κτλ. και ότι θα καθυστερούσαμε παραπάνω. Τελικά η πτήση έφυγε γύρω στις 17:30 μετά από απίστευτη ταλαιπωρία.
Η συμπεριφορά του προσωπικού στο αεροπλάνο ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Με το ζόρι να σου δώσουν εξηγήσεις. Επιπλέον για την θέση μου (b. Light economy) σνακ, νερό κτλ. έπρεπε να πληρώσεις για να πάρεις και για τις 2 σχεδόν ώρες καθυστέρηση μας κέρασαν ένα ποτηράκι νερό ή χυμό. Το αεροπλάνο ήταν σε άθλια κατάσταση μέσα στη βρώμα και η τήρηση των κανόνων ασφαλείας υποτυπώδης αφού μέχρι και λίγο πριν την προσγείωση ο διάδρομος ήταν γεμάτος από όρθιους επιβάτες και θύμιζε κάτι από παιδική χαρά.
Όταν επιτέλους φτάσαμε στο Ελευθέριος Βενιζέλος μετά από αρκετή καθυστέρηση να πάρουμε αποσκευές απευθύνθηκα στα γκισέ της Aegean ζητώντας εξηγήσεις για την όλη κατάσταση και όταν ζήτησα να μου δοθεί το κλασσικό δωρεάν εισιτήριο λόγω της καθυστέρησης με κοιτούσε σαν εξωγήινο και ενοχλημένη η υπάλληλος μου εξήγησε ότι δεν έχουν καμιά ευθύνη αφού επρόκειτο για αεροσκάφος της Brussels Airlines. Με έκανε μπαλάκι στα γκισέ της Brussels Airlines αλλά εκεί ο υπεύθυνος ήταν άφαντος.
Για το όλο θέμα έχω κάποιες απορίες: Θεωρείται πολιτική σοβαρής εταιρίας την στιγμή που συνεργάζονται άμεσα μαζί τους και τα εισιτήρια είχαν αγοραστεί και προπληρωθεί μέσα από το site της Aegean; Kαι τέλος σας φαίνεται λογικό 10 λεπτά πριν την πτήση να καταλάβουν ότι έχει σκάσει το λάστιχό τους; Αν είναι δυνατόν."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook