Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Σχετικά με το θέμα "Καταγγελία για Αegean - Brussels Airlines"


"Μένω πραγματικά έκπληκτος για αυτήν την καταγγελία, μιας και από πέρισυ τον Ιούνιο μέχρι και φέτος έχω ταξιδέψει περίπου 23-26 φορές με την AEGEAN: Βέβαια όπως αναφέρεις, η πτήση ήταν με την Brussels Airlines, εταιρία η οποία...

ακολουθεί την πολιτική των "οικονωμικών" πτήσεων. Όπως και να έχει, σωστά η υπάλληλος σε κατεύθυνε στην εταιρία με την οποία πέταξες. Όσο για την καθυστέρηση, υπάρχει μια παράγραφος στους κανονισμούς, ότι δεν υπάρχει αποζημίωση των επιβατών, σε περίπτωση που η καθυστέρηση προήλθε από καιρικά φαινόμενα, ή για λόγους ασφαλείας, η πτÎ! �ση δεν αναχώρησε. Μπορείς όμως να συμπληρώσεις ένα αίτημα παραπόνων και να το υποβάλλεις στην εταιρία από την οποία προμηθεύτηκες το εισιτήριο. Πάντως μία φορά έτυχε να περιμένω για την πτήση μου για 11 ώρες, γιατί δεν υπήρχε αεροπλάνο να μας μεταφέρει! Και είναι συχνό φαινόμενο αυτό με την JAT Airlines!"

Αναγνώστης

Share on Facebook