Κυριακή 4 Απριλίου 2010

Γ.Αλκαίος: "Η μητέρα μου δεν ξέρει ότι θα πάω eurovision"


O Γιώργος Αλκαίος ξετυλίγει την μικρή ιστορία της ζωής του και αποκαλύπτει ότι η μητέρα του δεν γνωρίζει πως θα πάει στην eurovision.

"Η μητέρα μου δεν ξέρει ότι θα πάω στη Eurovision. Δεν έχω επαφές με τη μητέ­ρα μου. Έχουμε να μιλήσουμε ουσιαστικά δώδεκα χρόνια. Η τελευταία φορά που συ­ναντηθήκαμε ήταν όταν ήμουν 26 χρόνων, όταν έτυχε να κάνω μια συναυλία στη Βο­στόνη. Μέχρι τότε δεν γνώριζε καλά καλά τι δουλειά κάνω και πίστευε ότι είμαι σε κάποιο συγκρότημα. Όταν ήρθε και είδε έξω από το στάδιο αφίσες με...

τη φωτογρα­φία μου, έπαθε σοκ. Εκείνη την περίοδο, γνωρίστηκα και με τα αδέλφια μου και κα­τάλαβα ότι από τη συνάντησή μας αυτή ταρακουνήθηκε όλη η οικογένεια. Και εί­ναι απόλυτα φυσιολογικό, αν σκεφτείς ότι τα παιδιά αυτά πήγαιναν σχολείο. Υποσχέ­θηκα λοιπόν στον εαυτό μου ότι θα επικοι­νωνήσω και πάλι μαζί της όταν πια ενηλι­κιωθούν τα αδέλφια μου και θα μπορούμε να μιλήσουμε σαν μεγάλοι άνθρωποι. Βέ­βαια, κάποιες στιγμές σκέφτομαι ότι ίσως αυτό το γεγονός θα ήθελε να το ξέρει, για­τί θα ήθελε να με δει πάνω στη σκηνή την ώρα που θα τραγουδάω για την Ελλάδα και θέλω να της τηλεφωνήσω".

Περισσότερα στο DownTown που κυκλοφορεί.


Share on Facebook