"Στις 17 Μαρτίου ήρθε τεχνικός της εταιρείας να δεί τις εστίες,τον φούρνο και το πλυντήριο,είπε οτί έχουν καεί οι πλακέτες απο βραχυκύκλωμα και προχωρήσαμε αμέσως στην παραγγελία των ανταλακτικών.Απο την επόμενη ημέρα τηλεφωνώ σχεδόν καθημερινά να μάθω πότε επιτέλους θα....
έρθουν τα πολυπόθητα ανταλλακτικά (εχω δύο μωρά και είμαι ήδη δυο εβδομάδες χωρίς κουζίνα,φούρνο και πλυντήριο)η απάντηση που έπαιρνα ήταν θα σας τηλεφωνήσουμε εμείς αύριο να σας πούμε.Δεν τηλεφώνουσαν ποτέ.Χθες που έφτασα στα όρια μου γιατί κατάλαβα οτί θα κάνουμε Πάσχα μαγειρεύοντας στο γκαζάκι τηλεφώνησα και πάλι για να μάθω- με πολύ ζόρι, αναμονή και αφού με πέρναγαν από τον έναν στον άλλο-οτι τα ανταλλακτικά θα έθουν στο τέλος της άλλης εβδομάδας και αν..
γιατί υπήρχε λέει πρόβλημα στο εργοστάσιο της Γερμανίας.
Είναι δυνατόν μια εταιρεία σαν τη Miele να μην έχει stock ανταλλακτικών?Και εντάξει να μην υπάρχει για μία συσκευήνα το καταλάβω αλλά να μην υπάρχουν ανταλλακτικά για τρείς διαφορετικές συσκευές δεν το καταλαβαίνω.Και εντάξει δεν υπάρχουν, να κάνουν ένα μήνα(μπορεί και παραπάνω)να έρθουν από τη Γερμανία?"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook