"Την Κυριακή 21/3 το PC μου σταμάτησε να λειτουργεί. Την επομένη, Δευτέρα 22/3, το πήγα στα Multirama της Νέας Σμύρνης (Ομήρου 58, Νέα Σμύρνη). Με ενημέρωσαν ότι θα το δει ο τεχνικός και θα με ενημερώσει την επομένη. Πράγματι την Τρίτη 23/3 με κάλεσε ο τεχνικός και με ενημέρωσε ότι έχει καεί το motherboard και θα το αντικαταστήσει έναντι 70 ευρώ (συν 30 ευρώ η εργασία). Συμφώνησα και έδωσα το ΟΚ. Με ενημέρωσε επίσης ότι θα το είχε έτοιμο ίσως την Παρασκευή 26/3 αλλά σίγουρα την Τρίτη 30/3. Δεν είχα άλλη επιλογή και συμφώνησα επίσης...
Το Σάββατο 27/3, και αφού δεν είχα άλλη ειδοποίηση, πήγα από το κατάστημα (Ομήρου 58, Νέα Σμύρνη), όπου με ενημέρωσαν ότι οριστικά πάμε για Τρίτη 30/3.
Πραγματικά χθες Τρίτη 30/3 στις 4 το μεσημέρι δέχθηκα τηλεφώνημα από τον τεχνικό του καταστήματος Multirama, που με ενημέρωσε το εξής απίθανο:
"Δυστυχώς δεν είναι το motherboard που φταίει αλλά ο διακόπτης, κι εμείς δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε. Ελάτε να το παραλάβετε και λυπάμαι πολύ".
Στις διαμαρτυρίες μου ότι με ταλαιπώρησαν επί 9 ημέρες χωρίς αποτέλεσμα η απάντηση ήταν: "Τι να κάνουμε, λυπάμαι πολύ..."
Πήγα και πήρα το PC και τυο πήγα στο Πλαίσιο Καλλιθέας (Δαβάκη 31). Το πήγα στις 6.30 το απόγευμα.
ΚΑΙ Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ!!!
Στις 8.30, δηλαδή ύστερα από 2 ώρες, με κάλεσαν και μου είπαν ότι είναι ΕΤΟΙΜΟ. Και τί είχε; Εϊχε καεί το motherboar!
Σήμερα το πρωί το παρέλαβα και από το PC αυτί στέλνω το μήνυμα που διαβάζετε.
Ο τεχνικός του Πλαισίου που ανέλαβε το PC μου είναι οκ. Αγριανίτης Νίκος, τον οποίο ευχαριστώ και συγχαίρω όπως και όλο το team του Πλαισίου.
Συμπέρασμα: Μακρυά από τους ερασιτέχνες. Ο χώρος της Πληροφορικής (και όχι μόνο) έχει γεμίσει από άσχετα παιδάκια που "παίζουν" χωρίς να γνωρίζουν το αντικείμενο. Πρέπει η Αγορά να τους "τιμωρήσει".
Πρίν ξαναπάτε στα Multirama της Νέας Σμύρνης (Ομήρου 58, Νέα Σμύρνη) ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ το."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook