"Με πήραν σήμερα τηλέφωνο από την ΜΕΛΟΝ εισπρακτική για να μου πουν μεσημεριάτικα και με σπαστικό ύφος ότι η δόση της κάρτας μου έληξε πριν από 2 μέρες και...
δεν πλήρωσα και δώστου να με πιλατεύει και να μου μιλάει περιφρονητικά η κυρία στο τηλέφωνο. Όλα αυτά για ...25 ευρώ που ήταν η δόση που δεν πλήρωσα. Την ρώτησα αν είναι από την Εμπορική και μου είπε ότι είναι από την συνεργαζόμενη εισπρακτική ΜΕΛΟΝ. Τότε της είπα να πάει από εκεί που ήρθε και να μην με ξαναενοχλήσει γιατί είναι παράνομες αυτές οι εταιρείες και θα την μηνύσω. Ε....σας πληροφορώ ότι με έπαιρνε με λύσσα κάθε 5 λεπτά.Δεν το ξανασήκωσα φυσικά. Τι θα γίνει με τις εισπρακτικές??????"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------
"Παρόμοιο περιστατικό συνέβη και με μένα σήμερα. Μετά το 2ο τηλεφώνημα άνοιξα τα mail μου και βρήκα αυτό που θυμόμουν πως μου είχαν στείλει: το απόλυτο manual για τέτοιες περιπτώσεις. Σου το παραθέτω για να μην απελπίζεσαι :)
Πώς να απαντάτε στα ενοχλητικά τηλεφωνήματα των τραπεζών. Έξοχο άρθρο του Τάσου Θεοδωρόπουλου, στο Πρωτο Θεμα
Κάτι η κρίση, κάτι η κρίση και κάτι η κρίση, οι τηλεφωνικές ενοχλήσεις των τραπεζών για καθυστερήσεις πληρωμών έχουν ξεσαλώσει με τα κινητά να χτυπάνε από τις 9 το πρωί ακόμα κι αν έχεις καθυστερήσει μόλις πέντε μέρες την καταβολή της δόσης σου.
Οι παρακάτω τηλεφωνικοί διάλογοι...
μεταξύ του φανταστικού πελάτη κ. Παπαδόπουλου και της φανταστικής τραπεζοϋπαλλήλου κυρίας Αγκαθούρας έχουν όλοι χρησιμοπoιηθεί με επιτυχία τόσο από τον υπογράφοντα όσο και από λοιπά αξιοσέβαστα αναρχικά στοιχεία, λαμβάνοντας υπ’ όψιν α) το ημιπαράνομο της πράξης των τραπεζών, το οποίο θα τις αποτρέψει από το να σε μηνύσουν, β) ότι δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί μήνυση εξύβρισης από τη στιγμή που εσύ είσαι που ενοχλείσαι επανειλημμένως σε προσωπικό κινητό παρά τις διαμαρτυρίες σου, γ) ότι δεν μπορεί να αποδειχτεί ότι είσαι ο υβριστής αν δεν τους δώσεις τουλάχιστον αριθμό ταυτότητας, μέσω του τηλεφώνου, δ) ότι καμία τράπεζα δεν πρόκειται να διεκδικήσει σύνολο χρεωστικού ποσού πριν από τη συμπλήρωση τριών απλήρωτων λογαριασμών. Επειδή η τραπεζική αλητεία δεν θέλει φόβο ούτε κρύψιμο, αλλά ανάλογη αντιμετώπιση και γλώσσα."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook