Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Σαρ: «Θέλω ΠΑΟ». «Μίλησα με Αντωνίου», δήλωσε ο μάνατζέρ του


Για το γεγονός ότι θα ήθελε να συνεχίσει την καριέρα του στον Παναθηναϊκό, αφού όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ ενδιαφέρει τους ‘πράσινους’, αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Μοχάμεντ Σαρ...


Ο Σενεγαλέζος αμυντικός της Σταντάρ Λιέγης δεν είναι στις πρώτες θέσεις στη λίστα με τους αμυντικούς, παρόλα αυτά το ‘τριφύλλι’ έχει δείξει ενδιαφέρον για την περίπτωσή του.

«Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε διακοπές στην πατρίδα μου. Δεν μπορώ να σας πω τίποτα περισσότερο, πρέπει να μιλήσετε με τον μάνατζερ μου. Βεβαίως, θα ήμουν χαρούμενος να αγωνιστώ στον Παναθηναϊκό. Παίξαμε μαζί τους φέτος και διαπίστωσα πως είναι μια πολύ καλή ομάδα, με πολύ κόσμο και υψηλούς στόχους.

Έχει μεγάλους παίκτες, αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ και θα ήταν μια πολύ καλή εξέλιξη για την καριέρα μου», ήταν το σχόλιο του 26χρονου σέντερ μπακ στην εφημερίδα ‘Εξέδρα’, ο οποίος δεν έχει στην κατοχή του κοινοτικό διαβατήριο, γεγονός που λιγοστεύει ακόμα περισσότερο τις πιθανότητες να ασχοληθεί ο Παναθηναϊκός μαζί του.

«Μίλησα με Αντωνίου»

Στην ίδια εφημερίδα, πάντως, μίλησε και ο μάνατζερ του παίκτη, Φαμπρίτσιο Φεράρι, ο οποίος σχολίασε για την επικοινωνία του με τον Αντωνίου: «Δέχτηκα ένα τηλεφώνημα για τον Μοχάμεντ, πριν από 15 μέρες από τον τεχνικό διευθυντή του Παναθηναϊκού. Από τότε δεν είχαμε άλλη επικοινωνία. Σε εκείνο το τηλεφώνημα μου είπε ότι τους ενδιαφέρει ο Σαρ».

sportdog


Share on Facebook