Τρίτη 11 Μαΐου 2010

"Καταγγελία για τα ENTOS BY SATO"


"ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΘΕΣΙΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΘΕΣΙΟ ΚΑΝΑΠΕ.ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΟΔΙ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΤΟΥ ΔΙΘΕΣΙΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΣΠΑΕΙ.ΤΗΛΕΦΩΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ SATO ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΛΟΓΩ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ...
ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΚΕΛΕΤΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΠΩΣ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΚΕΛΕΤΟ ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΚΛΠ.ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.Σ'ΕΜΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΚΕΛΕΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ.ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΟΧΙ.ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΛΟΥΣΕ ΕΚΕΙΝΟΣ.ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕ Μ'ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------

"Φίλε τι servis περίμενες από αγορά επίπλων σε πολυκατάστημα;Παιδιά προτιμάτε τις Ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες και καταστήματα.Όταν αγοράζετε από πολυκαταστήματα μην περιμένετε να σας δώσει κανείς σημασία σε περίπτωση στραβής.Προτιμάτε τις εταιρείες που δούλευαν οι Πατεράδες μας και οι Μανάδες μας.Όλο το χρήμα το ακουμπάμε στα πολυκαταστήματα με αποτέλεσμα να κλείνουν οι Ελληνικές κατασκευαστικές και να μένουν χιλιάδες Έλληνες στον δρόμο.Υπάρχουν σοβαρές ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ επιχειρήσεις όλων των κλάδων με πληθώρα προϊόντων σε πολύ καλές τιμές, με άρτιο servis, μεταφορά από προσωπικό της εταιρείας,μοντάρισμα των εμπορευμάτων χωρίς επιπλέον χρεώσεις και το κυριότερο με ευγενική συμπεριφορά και σεβασμό στον πελάτη όσα χρόνια και αν περάσουν γιατί εξαρτώνται από αυτόν."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"σχετικά με το post "καταγγελία για το entos by sato" και το σχόλιο που παραθέτει ο δεύτερος αναγνώστης: Η SATO είναι ελληνική εταιρεία και αν δεν το γνωρίζει μπορεί να το μάθει πολύ εύκολα, άρα όλα τα υπόλοιπα είναι μάλλον ιστορίες θερινής νυκτός.... Όπως επίσης όσον αφορά το θέμα της εγγύησης, εγώ που είμαι άσχετος τόσο με έπιπλα όσο και με νομικά ζητήματα, θεωρώ πως σε όλες τις εγγυήσεις αναφέρεται ξεκάθαρα πως η εγγύηση ισχύει μόνο για φυσιολογική χρήση του καναπέ. Θεωρεί κανένας πως το να κάθεται κάποιος στο ΜΠΡΑΤΣΟ του καναπέ αποτελεί φυσιολογική χρήση; Τα συμπεράσματα δικά σας..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook