Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

"Ενα μπραβo στο ΙΚΑ"


"Προ ημερων εκανα αιτηση στο τοπικο καταστημα του ΙΚΑ για την εκδοση καρτας απο το ΙΚΑ για την καλυψη σε πασα ενδεχομενο στο εξωτερικο.Το γνωστο Ε112.
Κατα την συμπληρωση των...


χαρτιων ρωτησα την υπαλληλο σε ποσο καιρο ερχετε η καρτα.
Σε δυο μερες με κουριερ μου απαντησε.Ναι καλα σκεφτηκα εγω.Καλα κρασια.

Και ομως η καρτα ηρθε την μεθεπομενη μερα το πρωι με κουριερ και μαλιστα ειναι πολυ καλων προδιαγραφων,ευρωπαικου τυπου.
Πρωτη φορα ειδα μια τετοια καρτα.Μακαρι να ειχαμε και για το εσωτερικο τετοια καρτα που να περνουσαν ολα τα δεδομενα μεσα.
Οπως και να το κανουμε ειναι μια παρα πολυ θετικη κινηση απο το ΙΚΑ.
Και ΑΨΩΓΗ εξηπηρετηση."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΡΤΙΟΠΗΓΑ 6ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ. ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΙΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΕΝΤΟΣ 5 ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΦΥΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΗΡΘΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------


"Τα υπόλοιπα ταμεία δίνουν την συγκεκριμένη κάρτα επιτόπου ενώ το ΙΚΑ που είναι "large" έχει την πολυτέλεια (με τα δικά μας λεφτά βεβαίως) να την διακινεί μέσω εταιριών κούριερ, και να σκεφτεί κανείς ότι κάθε χρόνο εκδίδονται εκατοντάδες χιλιάδες τέτοιες κάρτες. Και μετά έχουμε απορία που πάνε οι εισφορές που δίνουμε στο ΙΚΑ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook