Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Νικλητσιώτης: "Ευχαριστώ τoν κ. Κόκκαλη"!


Πριν λίγες μέρες, ο Γιώργος Νικλητσιώτης βρέθηκε στην Βοστώνη, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα ταχυπαλμίας που τον ταλαιπωρούσε. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής, βρέθηκε στην Αμερική, ύστερα από τις ενέργειες του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Σωκράτη Κόκκαλη...



...Έτσι, λίγες μέρες μετά την επιστροφή του και την επιτυχή επέμβαση, ο 19χρονος άσος των «ερυθρόλευκων» θέλησε να ευχαριστήσει δημόσια τους Πειραιώτες, αλλά και τον άνθρωπο που του έδωσε την ευκαιρία να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που είχε, τον πρόεδρο της ομάδας, Σωκράτη Κόκκαλη.

Μέσω του facebook, ο Γιώργος Νικλητσιώτης, ευχαρίστησε τον «ισχυρό άνδρα» του Ολυμπιακού, αλλά και το ιατρικό επιτελείο του συλλόγου για την βοήθεια και την στήριξη που του παρείχαν.

Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Νικλητσιώτης, ανέφερε στο status του:

«Αγαπητοί μου φίλοι, στα χρόνια της εφηβείας έχουμε το μεγάλο πλεονέκτημα να κάνουμε όλοι μας όνειρα σχετικά με τη διαδρομή της ζωής μας. Μπορεί να συμβαίνουν πολλά γύρω μας, η Ελλάδα να βρίσκεται σε μεγάλη οικονομική κρίση, αλλά οι στόχοι και οι φιλοδοξίες μας είναι τα μόνα που δεν μπορούν να υποστούν ύφεση.

Στη δική μου περίπτωση προέκυψε αυτός ο κίνδυνος, αλλά ο Ολυμπιακός απέδειξε στην πράξη ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για τους νέους ανθρώπους και ποντάρει πολύ στα παιδιά που έχουν τη φιλοδοξία να παίξουν ποδόσφαιρο φορώντας τη φανέλα του.

Ο πρόεδρος της ομάδας, Σωκράτης Κόκκαλης, με βοήθησε από την πρώτη στιγμή να αντιμετωπίσω το πρόβλημα της υγείας μου και στέλνοντάς με στη Βοστώνη είμαι τώρα στην ευχάριστη θέση να γυρίσω πιο ακμαίος και να μπορέσω να διεκδικήσω με όλες τις δυνάμεις μου το δικό μου όνειρο.

Μίλησαν στην καρδιά μου και ο Ολυμπιακός και ο κ. Κόκκαλης. Κι αυτό που απομένει σε μένα είναι, αφού τους ευχαριστήσω δημόσια, να μιλήσω και εγώ στο γήπεδο ώστε να μπορέσω να τους ανταποδώσω τα όσα πολλά και απλόχερα μου έδωσαν. Δεν είναι μικρό πράγμα να στέκεσαι δίπλα σε ένα παιδί που θέλει να παίξει μπάλα αλλά δεν ανήκει στην κατηγορία των μεγάλων αστεριών της ομάδας.

Μαζί με τον πατέρα μου και τον Κυριάκο Δουρέκα, που με συνόδευσαν και χάρη στην υψηλών προδιαγραφών ιατρική βοήθεια που δέχτηκα στο νοσοκομείο της Βοστώνης, είμαι τώρα πιο δυνατός από ποτέ και μπορώ να συνεχίσω να ονειρεύομαι. Τί πιο σπουδαίο;

Τους ευχαριστώ όλους. Στάθηκαν δίπλα μου, θα είμαι κοντά τους. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τους ιατρούς της ομάδας Π. Σταματόπουλο και Ι. Αναγνωστόπουλο και όλο το ιατρικό team που ήταν δίπλα μου».

http://www.sportnet.gr


Share on Facebook