Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

"ΔΟΑΤΑΠ(Δημοσιος Oργανισμος Αναλγησίας, Ταλαιπωρίας, Απραγίας Προς όλους)"

"Καλησπέρα,είμαι μία νέα ψυχολόγος αγανακτισμένη με την αναλγησία και αναισθησία του Υπουργείου Παιδείας.Ενώ έχω στείλει εδώ και μήνες τα χαρτιά μου στο ΔΟΑΤΑΠ για την αναγνώριση...


του μεταπτυχιακού μου τίτλου απο Πανεπιστήμιο της Ευρωπαικής Ένωσης ακόμη δεν έχω λαβει καμία απάντηση.Αυτό που γνωρίζω είναι ότι εδώ και μήνες δεν υπάρχει υπεύθυνος αναγνώρισης τίτλων για τα τμήματα ψυχολογίας με αποτέλεσμα χιλιάδες νέοι να είμαστε στον πάγο περιμένοντας πότε η Κυρία Διαμαντοπούλου θα φιλοτιμηθεί να ορίσει κάποιον.Δυστυχώς πρέπει να αναβάλλω και άλλο τη συνέχιση των σπουδών μου για απόκτηση διδακτορικού τίτλου και να μετανιώνω καθημερινά που επέλεξα να γυρίσω στα πάτρια εδάφη για να συνεχίσω τις σπουδές μου.Πραγματικά αν δεν μπορείτε, καλύτερα να πάτε σπίτι σας ΟΛΟΙ.Δεν μπορώ να πιστέψω πως δεν υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι πιο άξιοι να αναλάβουν.Περιμένω έστω και διαδικτυακά μία απάντηση απο κάποιον του Υπουργείου μιας και όλες οι υπόλοιπες προσπάθειές μου έχουν πέσει στο κενό.Επιτέλους ξυπνήστε.
Χωρίς τιμή(αφού δεν έχει μείνει και πολύ σε αυτούς που ορίζουν το μέλλον μας)"

Μία απογοητευμένη νέα
------------------------------------------------------------------------------------

"Και εγώ περιμένω.....1μισι χρόνο τώρα αλλά τίποτα! Μίλησα μαζί τους πριν 1 εβδομάδα και μου είπαν πως δεν έχουν διοικητικό συμβούλιο.....και πο λλά άλλα δεν χρειάζεται να κουράσουμε και άλλο..."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook