Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

"Δρoμoλόγιo πρoαστιακού Κιάτo-Αθήνα"

"Αγαπημενο troktiko,σου στελνω αυτη την ιστορια γιατι πιστευω οτι πανω-κατω εχει συμβει κατι αναλογο σε αρκετο κοσμο...
''Σαββατο απογευμα στις 5.30 πηγαινω στο σταθμο του προαστιακου στο Κιατο....

Ενω περιμενω το τρενο βλεπω στο βαθος να καθεται μια κοπελα.Απο εκεινη τη στιγμη μεσα μου εγινε ενα κλικ...Αυτο το κλικ που λεμε πως αν το καταλαβεις κατι δε παει καλα!Μετα απο 5 λεπτα ερχεται το τρενο και ''εντελως τυχαια'' βρισκομαστε στο ιδιο βαγονι (Εννοειται πως περιμενα να δω σε ποιο βαγονι θα μπει!!).Κατα τη διαρκεια του ταξιδιου τα βλεματα μας δεν ξεκολαγαν με τιποτα!!Τι και αν το παιζαμε και οι δυο αδιαφοροι,ανα 10 δευτερολεπτα τα ματια μας συναντιοντουσαν λες και ειχαν ραντεβου!!Οπως καταλαβαινετε το κοριτσι με τα ξανθα μαλλια κ το κιτρινο μπλουζακι μου ειχε παρει το μυαλο!!Πρωτη φορα που αρχισα να πιστευω στην κεραυνοβολα σφαλιαρα απο το πουθενα!!Σε ολο το διαστημα του ταξιδιου σκεφτομουν ματαια ενα τροπο να την προσεγγισω(δυστυχως δεν καθοταν ακριβως απεναντι μου αλλα μια θεση παρακατω.) Το ειχα παρει αποφαση,στο τερμα,στο σταθμο Λαρισης θα της μιλουσα!Και ενω σκεφτομουν το τροπο που θα την προσεγγιζα ξαφνικα τη βλεπω να ετοιμαζεται...Δυστυχως θα κατεβαινε μια σταση πιο πριν στα Ανω Λιοσια!Εκει ειναι η ατακα που λεμε ''εμεινα μ@λ@κ@ς" Τρελαθηκα,ελεγα δεν ειναι δυνατον να ειμαι τοσο ατυχος κ βλακας μαζι(που δεν πηγα να της μιλησω πιο πριν.Βγηκε λοιπον απο το τρενο κ εστεκε ακριβως εξω απο το βαγονι σαν να περιμενε κατι...Ολα μεσα μου ελεγαν ΚΑΤΕΒΑ ΡΕΕΕΕ,με το που ετοιμαζομαι ομως να κατεβω κλεινουν οι πορτες και δε προλαβαινω...Ειχαμε ξεκινησει...Το μονο που προλαβα να κανω ηταν να σηκωσω το χερι μου και να τη χαιρετησω!Με χαιρετησε και αυτη και μου χαρισε ενα πανεμορφο χαμογελο!Απο χθες δε μπορω να βγαλω απο το μυαλο μου αυτο το χαμογελο!Μπορει να φαινεται υπερβολη που καθομαι και γραφω τωρα αυτο που εζησα,αλλα ειναι απο τις φορες στη ζωη σου που λες γιατι να μην ειχα κανει κατι διαφορετικο! "
Ελπιζω αν βρεθειτε κ εσεις καποια στιγμη σε αντιστοιχη θεση η ιστορια σας να εχει happy end και να προλαβετε τις πορτες πριν κλεισουν!!!( Η εστω το προσωπο να ειναι fun του troktiku σαν εμενα!)"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------
"Θα σου συνηστουσα το facebook, εχει γινει αναλογο group και ειχε μαζεψει πολυ κοσμο και τραβηξε το ενδιαφερον πολλων ατομων, δοκιμασε το!!

Ελπιζω να την βρεις φιλε
Καλη τυχη!!"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook