"Αγαπητό τρωκτικό σου στέλνω αυτό το mail για να μοιραστώ τα νεύρα μου και την αγανάκτηση για την αλυσίδα service sony ericsson Γερμανός. Είμαι κάτοχος ενός κινητού sony ericsson w890 και χρειάστηκα service στο μεγαφωνάκι (δεν 'χτυπαγε' όταν με καλούσαν, κλασσικό ελάτωμα της συσκευής καθώς το έψαξα). Πήρα την αντιπροσωπεία της Sony και μου συνέστησαν τον Γερμανό (εξουδιοδοτημένο service). Το πήγα σε ένα υποκατάστημα, είδαμε μαζί την βλάβη, ΤΗΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕ στην αίτηση, κράτησε...
την απόδειξη (εντός εγγύησης) και μου είπε οτι θα το παραλάβω μετά από15(!) μέρες που θα έμενε στα 'κεντρικά'. Ακριβώς σε 15 μέρες όντως μου ήρθε ένα sms οτι είναι έτοιμο. Το πήρα, πήγα σπίτι και διαπίστωσα οτι ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Στην απόδειξη έγραφαν οτι τσεκαρίστηκε και ήταν οκ. 15 μέρες τί έκαναν αλήθεια; Η απόδειξη του service έγραφε οτι του άλλαξαν και... πλακέτα. Όταν το γύρισα στο υποκατάστημα μου είπαν αν θέλω να το ξαναφήσω για 15 μέρες (ταρίφα). Πραγματικά τραγικοί..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook