Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

"Aπάντηση για το service του Γερμανού"

"Αγαπητε αναγνωστη
Επειδη ειμαι υπαλληλος της εν λογω εταιριας και δουλευω στο service της ηθελα να σε ενημερωσω τα εξης.
1)Η συσκευη σου ανεξαρτητα απο το ποιο καταστημα την παρεδωσες δρομολογειται για το κεντρικο service της Αθηνας η Θεσσαλονικης αντιστοιχα αναλογως την βλαβη της διοτι τα καταστηματα ειναι εξουδιοδοτημενα για καποιες συγκεκριμενες επισκευες μεσα στο καταστημα.Η αποστολη του κανει δυο ημερες περιπου οποτε...
και αλλες δυο να επιστραφει μας κανουν 4 ημερες(αν δεν μεσολαβει σαββατοκυριακο).Επισης να σε ενημερωσω οτι το κεντρικο service Αθηνας και Θεσσαλονικης δεχεται περιπου 400 συσκευες καθημερινα για επισκευη(ισχυει για της Θεσσαλονικης)
2)το οτι δεν διαπιστωθηκε η βλαβη και εγινε αλλαγη πλακετας σημαινει οτι σου αλλαξανε ολη την συσκευη προληπτικα για να εισαι εσυ ικανοποιημενος και σιγουρος οτι δεν θα εχεις το ιδιο προβλημα
3)η πλακετα που σου αλλαξανε πρεπει να σταλει απο την ιδια την κατασκευαστρια εταιρια ετσι ωστε να αλλαχτει,οποτε ειναι λογικο να υπαρχει καθυστερηση και οσο για το αν αλλαχτηκε πλακετα μπορεις να το διαπιστωσεις διοτι υπαρχει διαφορετικος αριθμος IMEI(σειριακο συσκευης)
4)αν σου παρουσιασε το ιδιο προβλημα και παλι οπως λες μπορουσες να το πας στο εν λογω καταστημα και να ζητησεις επισκευη παλι η αντικατασταση συσκευης.δεν ειναι και παραλογο να παρουσιασει και μια καινουργια πλακετα προβλημα καθως μπορει μια ολοκληρη σειρα να ειναι ελλατωματικη και να πεσεις στην περιπτωση οπως αρκετος κοσμος.σε αυτο ομως δεν φταει ο γερμανος αλλα φταει η εκαστοτε κατασκευαστρια εταιρια κινητων τηλεφωνων.
Ελπιζω να σε ενημερωσα σωστα περι των διαδικαδιων και να σου αλλαξα εστω και λιγο γνωμη για το service της εταιριας μας.
Δεν ειναι σωστο να τα ισοπεδωνουμε ολα επειδη δεν εγινε σωστα μια δουλεια.
Με εκτιμηση. "

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ







Share on Facebook