"Το Grand Prix του Καναδά εκτυλίχθηκε σε αγώνα στρατηγικής και σωστών επιλογών αφού τα pit stop και οι αποφάσεις των ελαστικών έπαιξαν σημαντικό ρόλο.Σπουδαία νίκη για τον Λιούις Χάμιλτον που είδε πρώτος την καρό σημαία ενώ η επιτυχία για την ομάδα της McLaren ολοκληρώθηκε με την κατάκτηση της δεύτερης θέσης από τον Τζ.Μπάτον.Ο Φ.Αλόνσο που πάλεψε για τη νίκη έμεινε στην τρίτη θέση μπροστά από τις δυο Red Bull...
Κατά την εκκίνηση η πρώτη τριάδα δεν άλλαξε με τον Λ.Χάμιλτον να στρίβει πρώτος και τους Σ.Φέτελ και Φ.Αλόνσο να ακολουθούν.Πολύ καλή εκκίνηση είχε ο Μ.Σουμάχερ που από την 13η θέση ανέβηκε στην 8η ενώ οι Μάσα και Λιούτσι αναγκάστηκαν να κάνουν νωρίς το πρώτο τους pit stop εξαιτίας μιας επαφής που είχαν μεταξύ τους.
Ολοκληρώνοντας τον έκτο γύρο τα μονοθέσια που είχαν επιλέξει μαλακή γόμα ελαστικών άρχισαν να μπαίνουν στα pits για αλλαγή ελαστικών.Στον όγδοο γύρο οι Χάμιλτον και Αλόνσο μπήκαν μαζί για αλλαγή ελαστικών με τον Βρετανό να προηγείται όμως βγαίνοντας από τα pits και ενώ βρέθηκαν ρόδα με ρόδα ο Ισπανός κατάφερε να κερδίσει μια θέση.
Τα δυο μονοθέσια της Red Bull που βρίσκονταν μέχρι εκείνη τη στιγμή στις πρώτες θέσεις έκαναν pit stop στον 14ο και 15ο γύρο αντίστοιχα αφήνοντας προσωρινά τον Σ.Μπουεμί με την Toro Rosso να οδηγήσει την κούρσα.
Ο αγώνας ήταν ξεκάθαρο ότι γινόταν εντελώς απρόβλεπτος με τα μονοθέσια να μπαίνουν για δεύτερη αλλαγή ελαστικών και η πρώτη θέση να εναλλάσσεται μεταξύ των οδηγών.Στα μέσα του αγώνα ο Μ.Γουέμπερ ήταν αυτός που οδηγούσε την κούρσα μιας και οι υπόλοιποι αντίπαλοί του είχαν ολοκληρώσει ένα pit stop περισσότερο.Πίσω του και με διαφορά περίπου 12 δευτερολέπτων ακολουθούσαν οι Χάμιλτον,Αλόνσο,Μπάτον και Φέτελ.Ωστόσο οι ισορροπίες ήταν σίγουρο ότι θα άλλαζαν και πάλι ανάλογα με την στρατηγική της κάθε ομάδας αλλά και την ικανότητα κάθε οδηγού στη διατήρηση των ελαστικών."
http://f1ingreece.blogspot.com/2010/06/1-2-mclaren.html
Share on Facebook