Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Μαραντόνα νο 2: «Θέλω το μουντιάλ και έχω… Μέσι!»


Ο Ντιεγκίτο μίλησε έξω από τα δόντια για την τύχη της ομάδας του στο παγκόσμιο κύπελλο της Νότιας Αφρικής. «Θέλω να είμαι πρωταθλητής και έχω… Μέσι. Ελπίζουμε πως ο θεός θα έχει ένα μάτι να προσέχει την Αργεντινή, τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς». Ο Μαραντόνα μίλησε για την...



πραγματοποίηση του ονείρου του. «Δεν είμαστε εμείς οι κύριοι διεκδικητές, δεν είμαστε το φαβορί, είμαστε μια ποιοτική ομάδα έτοιμη να παλέψει. Οι νίκες χαρίζουν εμπιστοσύνη, το ξέρω καλά εγώ, έχω εμπειρία από τέτοιες διοργανώσεις» και στη συνέχεια για το Μέσι: «είναι ο χαρισματικός ηγέτης για τους συμπαίκτες του, έχει παρουσιάσει εντυπωσιακή ποιότητα, την οποία είχαμε κάποιο καιρό να δούμε στη Αργεντινή».


Ο προπονητής της εθνικής Αργεντινής μίλησε και για την τακτική της ομάδας του ενόψει της συνέχειας, καθώς αντιμετωπίζει ένα σημαντικό πονοκέφαλο που ακούει στο όνομα Χουάν Βερόν. Ο έμπειρος τεχνίτης μέσος της Εστουντιάντες αντιμετωπίζει πρόβλημα τραυματισμού και είναι αμφίβολος για το παιχνίδι με την Νότια Κορέα. «Είναι δύσκολο να τον αφήσεις έξω, είναι ο παίκτης που είναι η… φωνή σου μέσα στο γήπεδο. Ο Σεμπαστιαν ήθελε να παίξει. Δεν θέλω να χάσει τη συνέχεια του παγκοσμίου κυπέλλου, τον χρειάζομαι» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Ντιέγκο και έχρισε αντικαταστάτη του, τον Μάξι Ροντρίγκεζ.

theplayer.gr
Share on Facebook