Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για Aegean"


"Τον Ιανουάριο του 2010, έβγαλα εισιτήριο για Χανιά για να παραστώ σε δικαστήριο.
Νόσησα από ίωση όμως, και επισκεπτόμενος το νοσοκομείο Σισμανόγλειο,
μετά την εξέταση, ο γιατρός μου συνέστησε κατ οίκων νοσηλεία , και μου
ανέφερε ότι τα συμπτώματα μου είναι ενδεικτικά για προσβολή από τον ιό
Η1Ν1. Ήταν η περίοδος με την έξαρση της νόσου των χοίρων, και την
παγκόσμια αναστάτωση με αυτό το θέμα!
Αυτό και έκανα. Το δικαστήριο αναβλήθηκε και εγώ νοσηλεύτηκα για μία...
εβδομάδα περίπου στο σπίτι μου.
Ζήτησα την ακύρωση του εισιτηρίου από την Aegean.
Σήμερα, 5 μήνες μετά, μετά από συνεχιζόμενες ενοχλήσεις μου, μου
απάντησαν ότι μου επιστρέφουν μόνο τους φόρους, γιατί ο ναύλος ήταν
non refund !
Αν είχα μπει στο αεροπλάνο τους, και είχα κολλήσει τον οποιοδήποτε, θα
έλεγαν τα ίδια σήμερα?
Είναι άλλο κύριοι της Aegean το να ζητάς ακύρωση ενός ομολογουμένως
φθηνού ναύλου, διότι απλά άλλαξες γνώμη, και διαφορετικό όταν υπάρχει
πραγματικά λόγος ανωτέρας βίας!

Ντροπή στην Aegean! Να είναι σίγουροι ότι δεν θα τους ξαναπροτιμήσω!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------
Οι ναύλοι προσφοράς είναι πολύ φθηνοί και δεν αλλάζουν. Εάν κάποιος θέλει να πάρει εισιτήριο που αλλάζει ημερομηνία, πρέπει να πληρώσει παραπάνω. Είναι ένα ρίσκο που αν θέλεις το παίρνεις εάν θέλεις δεν το παίρνεις.

Το να αποφασίζεις να πάρεις το ρίσκο και μετά να καταγγέλεις την εταιρεία, τουλάχιστον εμένα σαν αναγνώστη, μου φαίνεται αστείο. Γεμίζουμε μία σοβαρή ιστοσελίδα με "καταγγελίες" επειδή δεν μας κάναν το χατίρι ή επειδή δεν μας έκατσε η μπίλια και αρρωστήσαμε.

Μήπως να είμαστε λίγο πιο σοβαροί και προσγειωμένοι;


Share on Facebook