Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

"Από τα χειρότερα after sale service έχει η Sony"


"Συμφωνω απολυτα με τον κυριο να κινηθει με εξωδικο στην Sony Hellas.Εγω αγορασα το 60GB μοντελο playstation το οποιο ηταν το μοναδικο που δεχοταν και παιχνιδια απο PS1 και PS2 λογω ενος chip που ειχε και το πηρα 660Ε απο τα Media Markt.Ακουγα για αστοχιες υλικου για το περιβοητο YLED πιστευα πραγματικα οτι εχω μαλλον ενα κομματι τυπου Χαιλαντερ ...
στα χερια μου και δε ψοφαει με τιποτα ωσπου ερχεται το 2010 απολυτα ικανοποιημενος τα λεφτα του ταχε βγαλει με το παραπανω με οσα βαση παντα τα οσα ακουγα "εχω αλλαξει 3 κονσολες σε 1 χρονο".."2 εγω σε ενα μηνα ".."εγω πληρωσα τα κερατιατικα και πηρα ανακατασκευασμενο"εν τελει .....ψοφησε αλλα YLED no stress λεω ενταξει θα παρω τηλ να ρωτησω τι γινεται μονο που εγω η διαφορα με τον κυριο ειναι οτι δεν ηθελα καινουργιο ουτε ανακατεσκευασμενο ηθελα το δικο μου επισκευασμενο και ας πληρωσω ρε φιλε σιγα 3 χρονια το χω.Λοιπον το 60GB δεν υπαρχει πλεον θεωρείται συλλεκτικο σε ebay κτλ.παιρνω τηλ το ιδιο με τον κυριο μεχρι που φτανω σε εντελως αλλο επιπεδο την κουβεντα.Μπλα μπλα μπλα ....δεν γινεται το 60 το χει αποσυρει πλεον η Sony
Απαντηση:δεν με αφoρα τι εχει κανει η Sony,με αφορα αν το επισκευαζετε?
Cometron:Κυριε μου δεν καταλαβαινετε το χει αποσυρει δεν υπαρχει το μοντελο!!!
Απαντηση:Ωραια ,ακουω λυσεις?
Cometron:150Ε+ΦΠΑ+μεταφορηκα+1 ισως + μηνα αναμονης ανακατασκευασμενο 80GB
Απαντηση:Cometron Πες την Sony να τα βαλει ολα στον Κ.....
και το κλεινω...
Αποτελεσμα Youtube,forum...κτλ να δω αν φτιαχνεται...
Φιλε μου το ανοιξα,παραγγειλα αλλο blue - Ray player απο το Ebay,το καθαρησα αλλαξα ψηκτρα.....Πατησα Power On και επαιξε και ποσο στοιχησε?65Ε Θελει υπομονη εγω δεν ειχα λογω να μπω στην διαδικασια την δικια σου αφου πονοκεφαλο και νευρα με τα λαμογια θα μου φερναν. που εννοητε οτι η πολιτικη της Sony Hellas ειναι αλλη απο αυτην της Sony Global και αυτο το ξερω απο μεσα.Καλη υπομονη σου ευχομαι και σε υποστηριζω μηπως και αλλαξουν νοοτροπια και σταματήσουν να μας φέρονται σαν προβατα.Απ τα χειροτερα AfterSale service"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ








Share on Facebook