Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

"Σχετικά με τα ΕΛΤΑ και το Τ.Τ."


"Τα ΕΛΤΑ τελικά μάλλον είναι υπό διάλυση.
Τον Μάρτιο πήγα να κάνω μια αίτηση για προεγκεκριμενο δάνειο που έχουν για δημοσίους υπαλλήλους. Αφού έχω συνεννοηθεί τηλεφωνικά πρώτα μιας και θα πήγαινα από νησί. Τελικά πάω στο κατάστημα του Πειραιά και αφού περιμένω καμιά ώρα στην ουρά η υπάλληλος που θα με...



εξυπηρετούσε μου ζητά τα δικαιολογητικά μου. Μέχρι εκεί όλα καλά.
Αφού τα είδε μου είπε ότι ο φορέας που εργάζομαι δεν συνεργάζεται με το Τ.Τ. και θα πρέπει να ενεργοποιηθεί μια συνεργασία πρώτα και μετά θα μπορώ να κάνω την αίτηση. Για να μην πολυλογώ αφού έγινε κατά τα λεγόμενα τους η συνεργασία και αφού πήραμε σαν υπηρεσία το εντάξει ξαναπήγα τον άλλο μήνα να κάνω την αίτηση.
Αφού κάθομαι λοιπόν στο γραφείο της ίδιας υπαλλήλου και αφού με θυμήθηκε κιόλας ξεκίνησε τον έλεγχο των χαρτιών μου και κοιτάζει και το σύστημα της στον υπολογιστή όπου έλεγε ότι η συνεργασία με την υπηρεσία μου είναι εντάξει, έγινε η αίτηση.
Το συγκεκριμένο δάνειο πιστώνετε στο λογαριασμό σας μου λέει σε 20 μέρες και σε καμιά δεκαριά μέρες θα λάβετε και την χρεωστική κάρτα για να κάνετε συναλλαγές μέσω ΑΤΜ.
Όντως μετά από περίπου δέκα μέρες την έλαβα, και περίμενα τις επόμενες δέκα να μπουν και τα λεφτά αμδε..
Αφού άφησα και πέρασαν μερικές μέρες ακόμα τους πήρα τηλέφωνο, η απάντηση ήταν ότι η αίτηση έχει παγώσει γιατί δεν υπάρχει συνεργασία με την υπηρεσία μου, αφού εξήγησα την κατάσταση μου είπαν ότι θα πρέπει να πάρω στα κεντρικά να ζητήσω διευκρινήσεις.
Την επομένη λοιπόν η διευθύντρια της υπηρεσίας πήρα τον υπεύθυνο στα κεντρικά το κύριο Γ……ο και της είπε ότι όλα είναι εντάξει και δώστε μου τα ονόματα των υπάλληλων που έχουν κάνει αίτηση για το ξεκαθαρίσω αμέσως και να ενημερώσω και τα καταστήματα μας ότι υπάρχει πλέον συνεργασία με την υπηρεσία σας.
Περιμένετε να έγινε κάτι; Μπαααααααα, μια από τα ίδια και οι μέρες περνάγανε και απάντηση καμιά. Προχθές λοιπόν τους ξαναπήρα τηλέφωνο και που είπαν ότι είναι καθαρά διαδικαστικό το θέμα και ότι την επομένη θα ξέρουν και θα με ειδοποιήσουν αμδε…., έτσι λοιπόν σήμερα τους ξαναπήρα, και ξανά μανά τα ίδια η αίτηση σας έχει παγώσει γιατί δεν υπάρχει συνεργασία με την υπηρεσία σας και αν υπάρξει θα πρέπει να γίνει αίτηση εκ νέου.
Με δουλεύετε λέω!! όχι κύριε μου λένε έτσι μας απάντησαν από τα κεντρικά. Καλά λέω και πάω στην διευθύντρια μου πάλι και ξαναπαίρνει και εκείνη και αφού της είπαν τα ίδια της είπαν να πάρει τον διευθυντή τον κύριο Π……η και ενώ τον πήρε τρεις φορές και ήταν συνέχεια απασχολημένος στο τέλος της είπαν έφυγε τώρα πάρτε αύριο.
Στη συνέχεια μου λέει η διευθύντρια ότι έχει κάνει και εκείνη αίτηση σε άλλο κατάστημα και προχωρεί κανονικά χωρίς προβλήματα μάλιστα μόλις χθες την πήραν και τις ζήτησαν άλλο ένα χαρτί.
Τελικά τι συμβαίνει εκεί στο Τ.Τ. έχουν χάσει την μπάλα εντελώς;
Αύριο θα επανέλθω αλλά αύριο θα γράψω και τα ονόματα όλων αυτών που δυο μήνες και τώρα με δουλεύουν από αύριο σε αύριο μαζί και του διευθυντή που αύριο ελπίζω να μιλήσει στο τηλέφωνο και να σώσει την κατάσταση."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook